Zoek een serial lcd.

Pagina: 1
Acties:

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Ik zoek nog een serial lcd maar ik kan deze nergens vinden ik heb me rot gezocht. Ik kan het nergens vinden.

Want conrad heeft een nieuwe look, en ik kan daar zelfs niet meer de blauwe ledjes vinden.

En verder weet ik eigenlijk vrij weinig online elek. winkels.

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07-2024

Slein

NERD

www.farnell.nl is een hele dikke (ook online) postorder. Je hebt wel een KvK-nummer nodig...

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
velleman.be staan een aantal; verkopers ;)

• fleppuhstein
Ja, maar ik wil er het liefste een van crystalfontz, omdat ik daar een mooie heb gezien met een oranje backlight. Die moet ze toch ook wel ergens verkopen.

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

die moet je toch bestellen bij www.crystalfontz.com oid?? en daar zijn trouwens ook vaak genoeg ia`s voor...

Electronics development

• fleppuhstein
3lmowww schreef op 01 september 2002 @ 13:24:
die moet je toch bestellen bij www.crystalfontz.com oid?? en daar zijn trouwens ook vaak genoeg ia`s voor...
ik heb de laatste 4 maanden al geen IA gezien voor seriele lcd's

Verwijderd

www.bugs.nl

Mag je er zelf een maken.

• 3lmowww

3lmowww

edit:

die VFD`s zijn ook serieel aan te sturen, alleen te groot voor in een gewone kast :P

Electronics development

• fleppuhstein
lekker not duidelijk

• fleppuhstein
BTw bij CF, moet je met credit card over maken, en dat is dus iets wat ik niet heb. en die max orbital die zijn wel heel veel duurder dan CF.

Verwijderd

Oftewel, jouw geestelijke capaciteiten zijn niet toereikend!

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 15:50:
[...]

Oftewel, jouw geestelijke capaciteiten zijn niet toereikend!
Die indeling van de website kan mn broertje nog maken. Dus begin nou niet te flame over mijn geestelijke capaciteiten.

Verwijderd

fleppuhstein schreef op 01 september 2002 @ 15:57:
[...]

Die indeling van de website kan mn broertje nog maken. Dus begin nou niet te flame over mijn geestelijke capaciteiten.
Blijkbaar zijn jouw geestelijke capaciteiten inferieur aan die van je broertje. Een simpele pagina als deze: http://www.bugs.nl/lcd/page1.html is dan niet voor je te raadplegen. Jammer jammer jammer.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 16:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 16:04:
[...]

Blijkbaar zijn jouw geestelijke capaciteiten inferieur aan die van je broertje. Een simpele pagina als deze: http://www.bugs.nl/lcd/page1.html is dan niet voor je te raadplegen. Jammer jammer jammer.
Hij komt er vroeg of laat toch wel achter dat het niets wordt met z'n LCD. Denk je dat 'ie het met die website opeens kan maken? Het is vermoedelijk allemaal veel te complex, kom je toch weer uit op een kant en klaar exemplaar van bijvoorbeeld Matrix Orbital.

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Ik zie het al weer, vriendelijkheid ten top.
Ach als hij het wil maken wil ik hem wel helpen maar dan moet hij wel een beetje beschaafder reageren.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• 3lmowww

3lmowww

edit:

sorry putlucht, maar ik vind dat et iets vriendelijker mag, enneh, hij vraagt ook echt om een lcd, niet om een schema + prog voor een uc...

Electronics development

• fleppuhstein
3lmowww schreef op 01 september 2002 @ 18:51:
sorry putlucht, maar ik vind dat et iets vriendelijker mag, enneh, hij vraagt ook echt om een lcd, niet om een schema + prog voor een uc...
thnx voor de support, ik zoek gewoon en serieel lcd voor aan mn compu, en ik heb de afgelopen wtee maanden al driftig op zoek geweest naar een lcd in de Vraag en Aanbod op T.net

• RBouman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 20:09

RBouman

René

Antratek (www.antratek.nl) heeft serieele lcdŽs van Matrix-Orbital en seetron
68 euro excl btw voor 16*2 backlight
Ook hebben ze een losse backpack van setron voor 40 euro die je zelf op een Lcd kunt aansluiten (mocht je nog een losse lcd hebben liggen), deze heeft zowel rs232 als i2c aansluiting
:)

Systeem: Abit IC7-G + 2 x Maxtor 120Gb + 1024MB Corsair TWINX PC3200 + Pentium IV 2,8Gb Radeon 8500le Iiyama A902MT + Plextor PX-708a

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Bij Stuut&Bruin in Den Haag toveren ze zo een heleboel soorten en maten seriële LCD's uit de oude doos. Voor een € 20,- heb je wel al een LCD

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Heb er een te koop voor je. Gekocht via IA van Crystalfontz. Heb hem zelf een uur gebruikt maar doe er niets meer mee..... geen tijd voor. Kostte me destijds 60 euro. Je mag m hebben voor 40 euro. Stuur maar een mail (profile).

http://www.crystalfontz.com/products/632/index.html
Model: SKD162632SGLG
incl backlight en seriele kabel

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• fleppuhstein
Spyro_the_Dragon schreef op 02 september 2002 @ 14:32:
Heb er een te koop voor je. Gekocht via IA van Crystalfontz. Heb hem zelf een uur gebruikt maar doe er niets meer mee..... geen tijd voor. Kostte me destijds 60 euro. Je mag m hebben voor 40 euro. Stuur maar een mail (profile).

Sorry maar ik heb al vana iemand anders een leuke aanbieding gekregen. Als ik ff zijn baybus soldeerde kreeg ik zn lcd die hij toch niet gebruikte.

Verwijderd

Spyro_the_Dragon schreef op 02 september 2002 @ 14:32:

Hee, ik wil hem wel hebben, als je hem niet kwijt kan. :) Laat me ff weten hoe je dit zou willen afhandelen. :9

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Stuur me maar een mail (die in je profile wordt niet gedisplayed) en dan kunnen we misschien het eea regelen! Het hoeft niet perse, maar ik doe er toch niets mee en als ik dan een andere tweaker blij kan maken!

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Pagina: 1