[AA] server not authorized

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-01 13:35
Naar aanleiding van dit topic: hoe America's Army server draaien

De servers lopen, LAN en internet, maar niemand komt erop:

SERVER NOT AUTHORIZED

Natuurlijk heb ik m geregged bij aa.com, maar daar is ie nog niet authorized. Nu zeggen ze daar dat ze wat checks willen uitvoeren om te kijken of die server wel authorized kan worden (naamcheck, pingcheck etc), maar ik wil verdorie gewoon een servertje starten om met wat bekenden op te spelen :(
Zowieso ACHTERLIJK dat zelfs een LANserver deze melding geeft :{

Wie weet hoe dit zit, wie heeft een server lopen, al dan niet authorized?

Overigens, in de AA-topics wordt niet gereageerd, en ik kan er verder ook niks over vinden hier of op het aa-forum, vandaar dat ik er maar een topicje over open.

• pickatchoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

pickatchoo

Hardcore Lurker!

Het heeft bij mij ongeveer een dag geduurd voor ik een mailtje kreeg om te vertellen dat mun server is ge-authorized.

De LAN server kun je het authorizen uitzetten met de volgende lijn in je americasarmy.ini

bRequireAuthorization=false

deze lijn kun je ook in je ini zetten voor een global server maar daar leest 'ie gewoon overheen. Heeft dus weinig zin.

Suc6 :)

Verwijderd

Ik draai gewoon een lan server setup en die is te bereiken (via het net) als ik 'm opstart. Nix geen problemen mee hoor. Het kan dus wel.

• Stefke
Dit staat in mijn ini:

code:
1
2
3
4
[AGP_Gameplay.AGP_GameMultiPlayer]
bRequireAuthorization=False
bMPCheatsEnabled=False
bAutoBalanceTeams=True

:{

• Stefke
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:47:
Ik draai gewoon een lan server setup en die is te bereiken (via het net) als ik 'm opstart. Nix geen problemen mee hoor. Het kan dus wel.
LANserver via internet te bereiken?

Verwijderd

yep, ik start met de een server.bat. En dit staat er in.

---------------------------------

@echo *****************************************************************************
@echo * *
@echo * TO BE LISTED ON GAMESPY PLEASE MAKE SURE TO HAVE THE FOLLOWING *
@echo * LINES UNCOMMENTED IN YOUR INI FILE: *
@echo * *
@echo *****************************************************************************
@echo ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
@echo ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=master.gamespy.com MasterServerPort=27900 DoUplink=True

server.exe lan FLS.aao log=server.log ini=armyops.ini

----------------------------------

• Stefke
alleen dit? effe proberen dan. En dan heb je een niet authorized LAN server op internet dus? geinig :)

• Stefke
Hmm...me LAN-server is overigens in de tussentijd toegankelijk via het LAN-scherm van AA zonder authorization :) , maar ik zie mijn Global server in Gamespy, maar ook als LAN :? (maar dan MET authorization natuurlijk)

Die server die ik opstart met jou .bat zie ik niet op gamespy...in het serverscherm staat ook: "DoUplink not set, not connecting to master server"

Welke poorten moet ik hier allemaal voor forwarden behalve de 1716-poort?

• Stefke
dat

ServerActors=IpServer.UdpServerQuery
ServerActors=IpServer.UdpServerUplink MasterServerAddress=master.gamespy.com MasterServerPort=27900 DoUplink=True

staat al in me ini, maar me LAN server komt niet op gamespy. Wel komt me global game in gamespy EN de lanbrowser, maar goed, die is dus niet authorized

• Stefke
Van mij server:

Spawning: IpServer.UdpServerQuery
Spawning: IpServer.UdpServerUplink
Level is Level FLS.MyLevel
Bringing Level FLS.MyLevel up for play (20)...
InitGame: ?Name=PocketRocket?Class=AGP_Characters.AGP_Character?team=255
### MutatorClass: Engine.Mutator
Base Mutator is FLS.Mutator0
DoUplink is not set. Not connecting to Master Server.
LevelInfo::BeginPlay() - FLS.LevelInfo0
AGP_GameInfo::LoadTourInfo - iNumTours 9
*************>>>> LevelName:FLS Tour:6 Mission:0 Sequential:False
AGP_GameDeathMatch::PostBeginPlay() 5 1
Initiating logging using FLS.StatLogFile0 class Engine.StatLogFile
Game engine initialized

Geen uplink naar Gamespy dus :{

Verwijderd

Ik denk dat je nu een aantal dingen door elkaar haalt.
Een LAN server hoor je ook eigenlijk niet te zien via het internet.
Als je dit wel wilt, dan moet je inderdaad een authorized server hebben draaien. en start je dus op zonder LAN, maar met (ik meen) global.

Heb je wel een mail gekregen dat je server authorized is of niet? Zolang je die niet hebt gehad zul je 'm ook niet zien.
Kan zijn dat ik het verkeerd heb maar toch

Ik heb van dag 1 altijd een LAN server gedraait. Ik hoef niet perse zichtbaar te zijn. Als ik wil spelen, geef ik me IP door en gaan...

• Stefke
Ik begreep dat jij een LAN server draait waar toch mensen van internet af kunnen inloggen? Maar dan heb jij dus een authorized server :?

Het maakt mij ook niet uit of de server ZICHTBAAR is, als er maar mensen op kunnen inloggen, authorized of niet. Als ie authorized kan zijn, oke, maar als dat NIET kan om wat voor reden dan ook, wil ik TOCH dat mensen op mijn servertje kunnen spelen :{

Ik heb geen mail gehad nee, vraag me af wanneer daar iets van komt. Hoe lang duurde dat bij jou? Bij mij iig al een paar dagen

Verwijderd

Nah, mijn server is niet authed....
En ja ik draai een Lan server die vanaf het i-net te benaderen is.
Je hebt neem ik aan wel de poort voor je server open gezet op je firewall?

• Stefke
jep, poort staat open. Ehm...is die server van jouw alleen te bereiken door het ingeven van een IP dan? Dus dat ie niet in gamespy of de gamebrowser verschijnt maar wel te connecten is?

Verwijderd

Ik heb 'm nog nooit "gebrowsed" ik geef altijd het ip op.

• Stefke
ja, dat gaat blijkbaar idd :) vandaag met 3 man op mijn server rondgehobbeld en dat ging goed..tnx :D
Pagina: 1