[XP] TnT2 -> GF4 geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
Heb eerst windows XP geinstalleerd met een TnT2 omdat de setup vast liep :? en met deze TnT2 niet. Ik wilde de kaarten gewoon weer verwisselen nadat windows geinstalleerd was. Maar nu blijkt dus dat het booten met de GF4 vastloopt als Mup.sys geladen wordt. ook opstarten in VGA modus heeft hetzelfde resultaat... een mooi zwart scherm. Scherm gaat niet op standby ofzo, maar is gewoon 'zwart'.

iemand een id?

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Heb eerst windows XP geinstalleerd met een TnT2 omdat de setup vast liep en met deze TnT2 niet.

Maar nu blijkt dus dat het booten met de GF4 vastloopt
mmhh jaa... leuk he topics maken die NERGENS op slaan..
ga maar slapen, is beter voor jou...

edit:
je scherm gaat altijd op standby, ligt niet aan je kaartje...
als ie geen beeld krijgt blijft ie eerst een paar seconde/minute aanstaan en gaat dan in 'sleepmode' kijk maar naar het mooie oranje led'je

Verwijderd

Welke voeding heb je? Als die minder of gelijk is aan 300 wat doet ie het meestal niet goed genoeg voor een gf4, welke bios instellingen heb je? En geef verder eens wat meer info over je systeem. Wat heb je al geprobeert? Welke gf4 heb je? Etc. Meer info graag hier kan niemand iets mee.

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 19:45
ik weet niet in welke fase van de boot dat bestand geladen wordt, maar kan je winxp niet in veilige modus starten? (f8 net na de POST even indrukken). dan start ie volgens mij op met standaard instellingen voor je videokaart en monitor(resolutie). misschien dat je dan wat met je drivers kan doen, verwijderen en opnieuw installeren ofzow.