Hi all,
In december bennik weer jarig en heb een vapochill kast aangeboden gekregen.
WHOAAAUW dacht ik eerst. (afgezien van alle andere dingen die ik natuurlijk ook dacht)
Nu ik een beetje van de schrik bekomen ben, ben ik gaan nadenken. (nee deed geen zeer
)
Nou kan ik natuurlijk heerlijk op die vapochill kast gaan zitten met mijn huidige systeem maar dat is zo hier en daar wel aan een (of twee) upgrades toe.
Ik jullie zou willen vragen wat jullie nou zouden doen, zodat ik daar misschien een idee van zou kunnen opdoen.
Te besteden plus-minus 650 Euro.
Mijn huidige system spec's zijn;
Amd Athlon Thunderbird 1333 @ 266
MS-I 6380LE (via KT266) (<-- die trage versie dus he?)
256 MB Samsung ddr (pc2100)
128 MB merk ??? ddr (pc2100)
SB live! 5.1
Toshiba DVD-rom
Philips PCRW 1208
Asus V8440 (GF4 TI4400) (<---- zou dus ook een TI4600 undercover kunnen zijn, moet ik nog checken)
17 inch. decaview monitor
Cambridge Soundworks DTT2200 (5.1 Speaker set)
Nu heb ik dus nog 1 slot over voor geheugen, totaal kan ik maximaal 3GB kwijt in die 3 slots volgens MS-I.
Dat was het geloof ik, want ik neem aan dat al die joysticks en dergelijke randapparatuur niet nodig is om te weten.
Ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden.
Thanx in advance.
In december bennik weer jarig en heb een vapochill kast aangeboden gekregen.
WHOAAAUW dacht ik eerst. (afgezien van alle andere dingen die ik natuurlijk ook dacht)
Nu ik een beetje van de schrik bekomen ben, ben ik gaan nadenken. (nee deed geen zeer
Nou kan ik natuurlijk heerlijk op die vapochill kast gaan zitten met mijn huidige systeem maar dat is zo hier en daar wel aan een (of twee) upgrades toe.
Ik jullie zou willen vragen wat jullie nou zouden doen, zodat ik daar misschien een idee van zou kunnen opdoen.
Te besteden plus-minus 650 Euro.
Mijn huidige system spec's zijn;
Amd Athlon Thunderbird 1333 @ 266
MS-I 6380LE (via KT266) (<-- die trage versie dus he?)
256 MB Samsung ddr (pc2100)
128 MB merk ??? ddr (pc2100)
SB live! 5.1
Toshiba DVD-rom
Philips PCRW 1208
Asus V8440 (GF4 TI4400) (<---- zou dus ook een TI4600 undercover kunnen zijn, moet ik nog checken)
17 inch. decaview monitor
Cambridge Soundworks DTT2200 (5.1 Speaker set)
Nu heb ik dus nog 1 slot over voor geheugen, totaal kan ik maximaal 3GB kwijt in die 3 slots volgens MS-I.
Dat was het geloof ik, want ik neem aan dat al die joysticks en dergelijke randapparatuur niet nodig is om te weten.
Ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden.
Thanx in advance.
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195