Kaart met Beste 2D kwaliteit? 3D onbelangrijk

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik zoek de beste 2D kwaliteit die ik kan krijgen. 3D van een kaart gebruik ik eigenlijk niet, dus dat is onbelangrijk.
ik heb nu een matrox g200, die is beswel goed samen met mijn pro450...Maar is er nog wat beters op 2D gebied te krijgen? De nieuwere kaarten hebben snellere ramdac dus ook vaak een beter beeld... Tegenwoordig heb je zeker geen 2D only kaarten meer?

specs

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Matrox worden algemeen beschouwd als de (consumer) 2D/3D kaarten met de beste beeldkwaliteit. Dus een G400 of G450?

Verwijderd

Zeker weten. Matrox!

Verwijderd

Femme als 2d alles is wat hij gebruikt kan ie het beste een G200 op de kop gaan tikken. kost minder voor hem.

Verwijderd

ja zeker weten matrox

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 20:53 schreef The Dude het volgende:
Femme als 2d alles is wat hij gebruikt kan ie het beste een G200 op de kop gaan tikken. kost minder voor hem.[/quote]Lees dan, die heeft ie al.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

En dan wel een G400 Max :) nog snellere ramdac

*insert signature here

Verwijderd

dan moet je een ATi hebben nee niet de radeon maar de xpert2000 ofzo

Verwijderd

qua snelheid zit je in 2D maximaal vanaf de riva128 / riva tnt chips (toen die chips er ongeveer waren werd de cpu de bottleneck in spellen als quake).

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dank

zoiets dacht ik al. De beeld kwaliteit van de raedon zit dus wel goed maar dat ding kost muchos dineros en ik gebruik het 3d gedeelte toch niet...als ik nog eens een g400 op de kop kan tikken doe ik dat dan maar. of een fireGL ofzo :)

specs

Verwijderd

Wat doe je er mee dan? Fotosoepen de hele dag?
Pagina: 1