"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Met het programma FPIO (Zoek maar op google), een soort mpio manager. Kan je alle bestanden uploaden. Dus ook files en dergelijke. Dus het kan wel, of het praktisch is, moet je zelf weten.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
maar wordt ie dan niet automatisch herkend als removable hd? Anders moek nl steeds die drivers installen alsk het wil gebruiken.ReseT schreef op 01 september 2002 @ 14:20:
Met het programma FPIO (Zoek maar op google), een soort mpio manager. Kan je alle bestanden uploaden. Dus ook files en dergelijke. Dus het kan wel, of het praktisch is, moet je zelf weten.
ehm tsja als je een paar dagen geduld hebt kan ik je het vertellen... krijg hem ergens komende week binnen (hopelijk)
Ja ik ga hem hopelijk vrijdag halen, als ie een beetje redelijk geprijst is bij mediamarkt.DocB schreef op 01 september 2002 @ 17:37:
ehm tsja als je een paar dagen geduld hebt kan ik je het vertellen... krijg hem ergens komende week binnen (hopelijk)
@ DocB en ajampaniki: kunnen jullie hier iets laten weten wanneer je hem hebt? Een kleine review of zo met + -.
Ik wil er namelijk ook zo een
Ik wil er namelijk ook zo een
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
Ja ik zal kijken wat ik kan doen voor je. Kzal een zo uitgebreid mogelijke review maken.piston schreef op 01 september 2002 @ 19:37:
@ DocB en ajampaniki: kunnen jullie hier iets laten weten wanneer je hem hebt? Een kleine review of zo met + -.
Ik wil er namelijk ook zo een![]()
ok dat is echt welajampaniki schreef op 02 september 2002 @ 22:46:
[...]
Ja ik zal kijken wat ik kan doen voor je. Kzal een zo uitgebreid mogelijke review maken.
sorry voor de ^kick^ maar vond dit voorstel wel een bedankje waard
Heb net een mail gekregen van mp3cdspeler dat ze mn geld hebben. Hij komt dus als het goed is morgen. Als ik het nou maar niet zo druk had op de TU
Nee je kan em niet als externe HD gebruiken, zelfs niet met een SMC expansion card
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
woeiii ik heb hem net opgehaald van het postkantoor omdat ik gister niet thuis was. Ik wist dat het ding klein zou zijn, maar het was toch ff een verrassing
. Gelijk bios maar geflasht en dat ging allemaal goed. Geluid vind ik prima, echt niks op aan te merken.
Tis inderdaad wel jammer dat je hem niet gewoon kan gebruiken als portable HD, dat was misschien wel makkelijk geweest op de uni... Het uploaden is niet echt snel, met 4,bit ( is 0,5 mb) per seconde, maar dat zie ik zelf niet echt als probleem.
Ik moet hem nu nog ff verder uitproberen enzo, want ik ben er nou net 20 min. mee bezig ofzo
Tot nu toe tevreden iig.
Tis inderdaad wel jammer dat je hem niet gewoon kan gebruiken als portable HD, dat was misschien wel makkelijk geweest op de uni... Het uploaden is niet echt snel, met 4,bit ( is 0,5 mb) per seconde, maar dat zie ik zelf niet echt als probleem.
Ik moet hem nu nog ff verder uitproberen enzo, want ik ben er nou net 20 min. mee bezig ofzo
Tot nu toe tevreden iig.
Pagina: 1