Toon posts:

Gigabyte moederbord doet niets.

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik nu ga doen zal me waarschijnlijk niet in dank afgenomen gaan worden, maar:

PC werkt niet

Kort gezegd komt het erop neer dat ik alles buiten de kast op een tafel gezet heb, en het dan nog steeds niet werkt. Alle knopjes zijn goed aangesloten.

Een Gigabyte 7VRXP moederbord
Athlon 1900+ proc + koeler
MSI Geforce 4 Ti4400
300W voeding

Ik baal hier dus stevig van!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

Je kon in SM ook een move aanvragen voor je huidige topic, of gewoon verder in je huidige topic..

Ik heb je andere topic gelezen, maar het spijt me, we zijn geen tovenaars die zomaar het antwoord kunnen weten :X

Heb je je ATX connector omgekeerd op je mobo staan frotten ofzo :? (knap als je dat voor elkaar krijgt *D)

Prik alles in elkaar op tafel en verbind met je schroevendraaier alle pinnetjes steeds een halve seconde met elkaar, gewoon alles afgaan zodat je iedere combinatie hebt geprobeert. Op een bepaald moment moet je toch de goede pinnen gevonden hebben.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht van niemand dat hij/zij een tovenaar is. Ik heb zelf echt alles nu wel geprobeerd en kom er niet uit. Daarnaast lijkt het mij dat ik niet de enige ben die ooit zo'n probleem gehad heeft, dus wilde ik het op dit forum opgooien wat toch wel druk bezet is, vandaar.
Maandag maar eens terug met het bord en zien wat de winkel ervan zegt, ik ben er in ieder geval goed ziek van.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bij de 7vrx(p) staat in (sommige versies van) het boekje de power switch (je aan knop) anders aangegeven dan op het mobo zelf! ik weet niet meer of het in het boekje of op het mobo goed staat aangegeven.

het is een questie van je power switch draadje verwisselen met je power led draadje en dan heb je grote kans dat het werkt.

ik weet iig uit mijn hoofd dat het power led / switch gebeuren bij de 7vrx(p) rechts boven zit qua aansluitingen. of je power switch moet helemaal rechts boven verticaal of hij moet 3 daaronder verticaal.

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

zit er wel een cpu fan op met een rpm draad (dus drie draden ipv 2), sommige mobo's doen niets zonder aangesloten cpu fan (zelf meegemaakt......)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Het wordt je idd niet in dank afgenomen :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.