Toon posts:

pinnacle pctv pro niet te install

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de PCTV pro gekocht met de software vers 5.11. Dit is de laatste en zou het moeten doen onder XP.
Nu XP herkent de kaart en de drivers doen het ook.
Nu wil ik de software instal en die gaat goed tot het moment dat de vraag komt of ik de PC opnieuw wil opstarten. Op het moment dat ik ja of nee kies slaat de pinnacle software vast. (niet de pc). Na een harde reboat geeft de test soft aan dat niet alles geinstaleerd is.
Op de site van Pinnacle en bij de dealer kunnen ze mij niet helpen.
Klote is ook dat niet alles in het register meer is weg te halen.

Wie heeft raad.

Verwijderd

Ik zou het eens met DScaler proberen, die werkt ook onder XP. Te downloaden op Dscaler.com, dit is freeware. Ik gebruik de Pinnacle PCTV Rave met Dscaler. Werkt als een zonnetje :Y).

Verwijderd

Waarom kan de dealer je niet helpen; je hebt een produkt gekocht waarvan je mag verwachten dat het goed werkt.

Verwijderd

Ik heb windows 2000 en dezelfde kaart en softwareversie. De drivers wilden niet installeren. Alles leeggehaald met alleen de videokaart en de tvkaart en alle slots geprobeerd en nog steeds niks. Dus dan maar de os opnieuw weer geïnstalleerd. Daarna eerst de geluidskaart en dan de tvkaart en toen deed het wel. De resterende software later geïnstalleerd. Ik snap nu wel waarom mensen heel veel problemen met tvkaarten hebben.

Er is een utility bij www.pinnaclesys.com om de registry op te schonen van mislukte installs.
ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/extras/RegDelete.exe

Verwijderd

Heb ik ook gehad. Moet alleen even diep nadenken hoe ik het opgelost heb... Volgens mij met tig keer proberen en handmatig de drivers installeren. De video driver kan je uit de lijst kiezen van drivers. (de standaard driverlijst van windows die je te zien krijgt als je handmatig drivers gaat installeren) De audio driver staat ook in die lijst, maar je kan er niet komen als je de audio driver wil installeren. Als ik te vaag ben, dan moet je ff prutsen. Als het dan nog niet lukt, dan hoor ik het wel. :) (ik kom alleen bijna nooit op GoT)

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 22:41:
Ik heb de PCTV pro gekocht met de software vers 5.11. Dit is de laatste en zou het moeten doen onder XP.
De laatste officiele driverversie die ik kan vinden op de Pinnacle site is versie 5.10

http://www.pinnaclesys.co...t_name=PCTVpro&page_id=66

Heb je misschien een URL waar ik versie 5.11 halen kan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de versie op cd staan. Deze zat in de doos bij de PCTV pro.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat progje gehaald om het register schoon te maken, deze laat echter een hoop Pinnacle gegevens toch in het register staan.(ftp://ftp.pinnaclesys.de/driver/pc/extras/RegDelete.exe)

Ik ga nu maar weer voor de verandering de format er over gooien. Kijken of dat helpt

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 16:03

Snoes

marcel

Ik heb zelf ook deze kaart en XP. Ik heb altijd de laatste versie van 4.02 geinstalleerd. Deze is niet voor XP, het werkt echter goed. De 5 versie heb ik wel geinstalleerd gekregen, echter de pctv pro kaart is dan niet meer vooruit te branden.

Mijn pa heeft een gelijke kaart gekocht. Hij draait W98. Snelle bak (jaartje oud).
De kaart is echter niet te installeren. Paradigit geeft de schuld aan het moederbord (asus meen ik). Wat we ook proberen, de tv kaart wordt geinstalleerd, de pc start netjes opnieuw op, maar zo gauw je de software opstart; boem. Helemaal vast.

Ik heb het opgegeven op die machine. (XP installeren zou misschien kunnen werken, maar daar zit hij niet op te wachten).

Ik zou het dus toch een keertje met de 4.02.. drivers proberen. Werken beter dan 5.. onder XP.

Verwijderd

ik heb dit probleem al de hele tijd, ik heb nu weer versie 4.02 want die werkt goed onder xp, ik ben gister de hele avond en vanochtend nog bezig geweest versie 5.11 te installeren,gaat allemaal goed, zenders gevonden, en dan sluit ik hem af, start hem weer op en boem pats een error, gebeurt ook als ik de patch erover heb gegooid

Verwijderd

Ik krijg bij het installeren van de drivers, bijgeleverd bij de PCTV-Pro kaart, een melding dat Windows XP Pro de digitale handtekening niet kan vinden van het product. Heeft iemand anders dit probleem ook?? Zoja wat heb je er aan gedaan?

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kan iemand maybe effe een uploadje verzorgen voor die 5.11 drivers? Die versie is niet te krijgen via de site...
Pagina: 1