Toon posts:

Windows XP Windows picture and fax viewer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai mensen
Sinds gisteren een andere PC, P4 2 Ghz, maar was ook verplicht over te stappen naar Windows XP Engels en dat terwijl ik bij Win 98 SE zweer en dat fijn vind werken, maar ja
Hier is mijn probleempje. Ik heb Outlook 2000 en gebruik dit voor maillijsten en krijg hierop veel plaatjes binnen. Bij 98 kon ik op de paperclip drukken en kiezen om te openen of op te slaan, nu kan dat niet meer
Hij opent hem automatis direct in Windows picture and fax viewer en geeft niet eens de optie om het op te slaan. En dat wil ik dus terug. Liefst open ik het ook gewoon in Explorer als ik het open.
Is dit nog mogelijk. Het programma Windows picture and fax viewer kan ik nergens vinden (configuratiescherm, opstart etc)
Wie helpt me? :(
Inge

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de verkenner bij Tools -> Folder options -> Filetypes het bestandstype van bijlage opzoeken en dan bij Advanced 'Confirm open after download' aanzetten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
"rundll32.exe D:\WINDOWS\System32\shimgvw.dll,ImageView_Fullscreen %1" is de aanroep voor Windows Picture and Fax Viewer. (%1 is dus de path van het plaatje c:\blablabla)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Bedankt voor de reactie. Had het ondertussen het eerste deel al zelf uitgevonden maar kon maar nergens vinden hoe ik dat van dat opslaan kon done
Is er geen mogelijkheid dat ie dat automatisch bij alles doet? IPV dat je alle extensies apart moet doen?
Thnx again, Inge ;-)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

in het begin had ik ook zoiets van "iew die interne viewer" maar ik ben er nu wel aan gewend en hij bevalt best goed.. ik heb echter wel ACDSee en IrfanView bij de hand, voor als ik een snelle image viewer nodig heb ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Taz, ik ben bang dat je het alle extensies apart moet doen

Verwijderd

oke dan weet ik genoeg
bedankt voor jullie hulp
:-) Inge
Pagina: 1