Ik zou graag de (pantone) kleurcode willen weten van een normaal Nederlands kenteken. Dus het geel, en het blauw (links).
Heeft iemand een idee?
Heeft iemand een idee?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Copyman op 01-09-2002 20:21 . Reden: edit ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
He, da's mij auto!Copyman schreef op 01 september 2002 @ 20:15:
Met een beetje zoeken kom je echt overal:
http://www.hektra.nl/info/kenteken.html
[Edit]
Nog wat meer leuks:
[afbeelding]
P R N D
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Dat heb ik dus voor de grap ff gedaan, in photoshop op 1600%, maar t merendeel is toch gewoon geel hoor (R=255 G=204 B=51).Dark Blue schreef op 02 september 2002 @ 02:46:
Copyman: Die plaat is ingescand en in een zeer slechte kwaliteit jpg opgeslagen... zoom jij eens een paar keer in op die plaat en ga pixels bekijken. Ik wed dat je er een berg witte, roze en groene tussen vindt.
P R N D
Stoer; Marduq
drukwerk?willem169 schreef op 03 september 2002 @ 09:51:
Waarom wil je in vredesnaam Pantone kleuren weten als ik vragen mag
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
En dat noem jij 'helaas'?XangadiX schreef op 03 september 2002 @ 02:27:
Dark Bleu: het is er helaas niet een, maar ht zijn er best een bosje:
http://www.hektra.nl/info/kentekenverkoop.htm
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Als je de pantone waarde hebt dan kun je hem vast wel omzetten naar CMYK neem ik aan....Dark Blue schreef op 05 september 2002 @ 20:45:
Hmm, bestaat er geen Pantone kleurenwaaier
Misschien kun je bij de plaatselijke verfhandel een kleurenwaaier lenen/kopen, en dan gewoon even naast je nummerplaat gaan zitten en vergelijken.
Dán komt nog de moeilijkheid dat je die kleur weer exact naar je pc moet hebben... ik weet niet of het scannen van de kleurenwaaier dan een goed resultaat geeft
Maar zo op het blote oog overnemen is ook weer geen doen, want elke monitor staat anders ingesteld
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
thams portfolio: www.thamar.nl
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq