Webcam XP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
meuk: Webcam XP Pro v0.98 (pre-release)

Daar gaat de discussie weer van start met hedskes ja, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt maar om alles maar naar de -1 te modden en vooral die van hedskes, op naam moddend |:(, wat dus _not done_ is gaat mij tever. Die hele discussie is eigelijk de 0 off-topic waard.

* Robin haat het als er op naam gemodderd wordt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

heb bijna alle reacties teruggezet naar 0, enkel de reactie van Rocky II houd ik liever op -1
enerzijds is dat wel degelijk een persoonlijk aanvallende reactie (waar de voorgaande van AnnePoes misschien niet aardig en offtopic, maar zeker net geformuleerd was)
ten tweede zorgt die -1 ervoor dat mensen die standaard op 0-niveau posts lezen (om flames te missen, heb ik zelf lang gedaan en is idd een prettig niveau) deze offtopic en flamerige subthread missen.

Ik zat nog wat te twijfeln bij hedskes' laatste reactie; hij heeft soms een ergerlijke methode om altijd de laatste post te willen hebben, en herhaald enkel eerdere statements (incl. de link naar GoT-topic), echter idd zou dat modden op naam zijn en dus onterecht.

Zijn actie om na alle klachten alsnog een (vager-dan-vaag) excuus te vinden mirrors te posten dient niet op mod-niveau afgestraft te worden, wat dat betreft dienen de moderaties een onbevooroordeelde status aan te nemen;

vraag me dan ook af of die eerste (mij met afgrijzen vervullende) post niet eigenlijk een standaard +1 verdiend (kon mezelf er echter niet toebrengen hem uit te delen)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
We zouden het toch centraal houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 01:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

dit betreft geen opmerkingen over de users en hun reacties, echter dit betreft de gegeven moderaties;

er stonden in die subthread meerdere reacties op -1,
onder meer omdat dit soort discussies op een nieuwspost door mensen absoluut ongewenst worden gevonden.
de juiste beoordeling voor dit soort posts (offtopic) is echter 0.

binnen TMF is er de mogelijkheid om publiekelijk te discussieren wat de juiste moderatie is (alhoewel ik zeg dat standaard 0 de juiste is, kan je daarover altijd discussieren, mensen kunnen daar andere meningen over hebben)
Tevens geld het als mogelijkheid om anderen te vragen daar te modereren als men dat zelf niet mer kan (doordat iemand er gereageerd heeft bv.)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Geniet je van de aandacht of zo? Je zit er zo bovenop.

Ik heb in ieder geval vanmorgen de reacties voor het grootste deel naar de nul offtopic gewerkt. Ik vermoed overigens niet dat er op naam gemod wordt maar eerder dat er geïrriteerd gereageerd wordt op het feit dat bij een nieuwsitem de eerste rij reacties ook alweer over dit langzamerhand bloedirritante verhaal gaat. Overigens ben ik het met Robin eens dat er niets zo fout is als het modden op naam en dat we daar juist als TMF een signalerende en eventueel corrigerende functie in hebben.

edit:

Overigens was de enige reactie die ik naar de -1 gemod heb ook die van rocky II. Een IMO totaal nutteloze zuigende reactie.

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 01-09-2002 00:35 . Reden: meerdere ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Om het in spreektaal te zeggen, wat dus al door * RM-rf en * KeX duidelijker is geformuleerd, wat er bedoeld wordt: Dit gaat om het meukdraadje alwaar de reacties specifiek worden behandeld hier in dit draadje. Hier wordt nu niet gekeken naar wat er in het algemeen te vertellen is per user, maar per reactie wordt gekeken welke score zij eigelijk moeten krijgen. Hier in dit draadje voel jij je aangevallen, waar het dus nu niet van toepassing is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
OK :), snap ik }:O, sorry. |:(
Pagina: 1