Toon posts:

E-mail vanaf homepage sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik een scriptje vandaan kan halen zodat mensen vanaf mijn homepage e-mails kunnen sturen. Voorbeeld: http://www.mailsnel.nl/mail.shtml. Ik kon zoeits nergens vinden.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 08:50

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Kijk eens naar de mail() functie in php(als je dat gebruikt)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Zij gebruiken het volgende: <FORM name=ikwilje action=http://www.sweb.nl/cgi-bin/testtest.pl method=post>. Maar als ik datzelfde op mijn site zet, staat er steeds onderaan het mailtje hun adres.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

<form action="mailto:ik@isp.nl">

Of anders kom je uit bij een gratis CGI-Script of bij server side, maar ik weet niet of je host dat ondersteund.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

1 word: sig *D

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een homepage by downfire: PHP. Zijn er ook dat soort scriptjes in PHP, zo ja kan iemand mij een link geven of er eentje mailen. Heb al een hele tijd gezocht. Maar helaas heb ik ook geen verstand van PHP. Wel van Java en HTML CSS

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

http://www.hotscripts.com

verder hoef je voor PHP geen verstand te hebben:
code:
1
<?php mail("info@blaat.nl", "titel", "emailbody"); ?>
verstuurt al een mailtje, dat kan je gewoon tussen je html-code frutten;

eigenlijk kun je PHP vergelijken met een soort van frontpage extensie ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

En als je geen mailform-script van je provider hebt, en verder ook geen ss-scritpting: deze

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het eigenlijk over een ander soort mailform: zodat mensen vanaf mijn site een e-mail kunnen sturen naar een andere persoon.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 15:24:
Ik had het eigenlijk over een ander soort mailform: zodat mensen vanaf mijn site een e-mail kunnen sturen naar een andere persoon.
:? installeer een mailclient misschien, maak een linkje aan waar men eudora, netscape mail of oultook kan downloaden;

mail te kunnen versturen naar andere mensen, dat wil je gewoonweg niet, zo'n functie wordt binnen de kortste tijd ontdekt door spammers, die je script zullen misbruiken om wagonladingen spam via jouw site, met jouw bandbreedte en op jouw kosten te versturen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Carlmeijer, heb je nu al op www.hotscripts.com gezocht, zoals RM-rf al zei?
Het lijkt er niet erg veel op, want wat hij noemt is ongeveer hetgeen je zoekt, en bovenstaande post is ook zeer nuttig. Graag dus even zelf lezen en proberen, want je had het in de tussentijd allang zelf kunnen uitzoeken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.