Verf van case halen

Pagina: 1
Acties:

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-02 12:25

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Topicstarter
Ik heb vorig jaar mijn case metallic blauw gespoten ... nu zijn er door wat kleine ongelukjes op een aantal plekken een aantal vies lelijke krasen gekomen ... nu wou ik mijn case opnieuw gaan spuiten maar dan moet eerst de oude laag er af. Hoe kan ik dit het beste doen ? speciale middelen/appraten ? Zou iemand mij ook enige indicatie kunnen geven hoeveel het zou gaan kosten om de case bij een proffesionele spuiterij te laten spuiten ?

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
je kan dr ook gewoon overheenspuiten hoor ;) maar als je een andere kleur wilt kan je ook zandstralen (moet je wel weten waar) anders een bandschuurmachine ofzow. of VEEL poetsen met peut

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:32

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

met een fohn ofzo verwarmen en dan eraf krabben :?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Ga hem schuren, en laten spuiten zoe ik niet aan gaan beginnen. Die zij platen zullen nog niet zo duur zijn, maar je front moet speciaal behandelt worden omdat ie van plastic is.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

IMHO gewoon overheen spuiten, wel even licht opschuren en krassen behandelen met een voor metaal / kunststof geschikte plamuur.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

En 96% alcohol wil ook best werken(om te verweideren) :p

• Disciplus-Simplex
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Gewoon afbijt erover. Wellicht oppassen met kunstof en je huid maar verder kun je dan met twee vingers in je neus kijken hoe de verf er af valt. Afspoelen en opnieuw van je case een soort Opel Manta maken ;).

Bijvoorbeeld

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kijk wel uit voor kunststof delen als je afbijt gaat gebruiken, want die worden gezellig meegebeten...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Reken maar op zo'n 120 euro als je het moet laten doen, en dan moet je hem nog schoon aanleveren ook. Je zou eens kunnen kijken in de gele gids, naar een bedrijf waar ze meet en regelkasten maken. Het voordeel daarvan is, dat ze moffellak gebruiken, en dat kan wel een opdonder hebben. Maar gewone verf, zonder moffelen blijft altijd erg krasgevoelig, dus voor je het weet zitten er weer krassen op en kun je weer beginnen. En dat wordt dan een stuk duurder, dan het in 1 keer goed laten doen tegen een prijs.

Verwijderd

Gewoon met een verfbrander... 8)7

• talpje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 20:31:
Ga hem schuren, en laten spuiten zoe ik niet aan gaan beginnen. Die zij platen zullen nog niet zo duur zijn, maar je front moet speciaal behandelt worden omdat ie van plastic is.
kunstof kan je gewoon meespuiten hoor :) of je moet bedoelen dat je primertje erop moet spuiten maar dat is zo weinig xtra werk/kosten dat het weinig zal schelen :)

Verders indd gewoon opschuren en oneffenheden vullen/plamuren zoals al eerder werd vermeld, en vrolijk overspuiten

mekkerrrrrrrrrrrr

• knifto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-02 14:06
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 23:04:
Gewoon met een verfbrander... 8)7
zal je plastic frontje ook wel leuk vinden })

Verwijderd

DeaTH-MeTaL schreef op 31 augustus 2002 @ 20:28:
met een fohn ofzo verwarmen en dan eraf krabben :?
Wel buiten doen, want anders ruikt het net alsof je hond een poepie voor je neus heeft gelaten. Moesten wij eerst ook doen met een paar stalen buizen... MAMA MIA!!!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-02 11:11

DinX

Motormuis

* DinX heeft z'n vorige kast gewoon helemaal afgeschuurd met schuurpapier. Was een heel werk, maar de verf was er wel af :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Pagina: 1