Concrete Loop Watercooling
Op idle zo rond de 30 graden en op full load zo een 10 graadjes meer, 40 graden ongeveer.
Mijn Pentium wordt gekoeld door de Arctic Circle koeler met Arctic Silver koelpasta.
Die-hard Brexiteer
P3-600E FCPGA @800 standard heatsink 35-45C
Verwijderd
Mijn P3 600E@840
..... op bijna 1 Ghz kan dat volgens mij niet. Ik zie namelijk duidelijk dat de temperatuur van je chip oploopt als je CPU wat te doen heeft. Mijne is Idle zo rond de 45 graden , en onder full load loopt dat dus op naar de 70 (bij 910 Mhz).
Overigens als ik m'n CPU op de default snelheid laat lopen (650) dan blijft ie bij full load onder de 50 graden.
* FreeRider denkt dattie beter moet coolen
Verwijderd
wat voor mobo heb jij dat je em op 840 krijgt of wat voor cooler
btw mijne word 58 c
Verwijderd
P3-667: Idle een graad of 39C, full load 43C (Ga maar uit van dat laatste met een
OC'ed @800: Idle 43C, full load 47C en in de zomer tot 54C
idle: 38
full load: 69
met (nog) standaard heatsink en koeler
binnenkort een alpha/delta
zonder koe:
Ik heb een ASUS CUSL2 met daarop een PIII-700 op 933
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Verwijderd
Meten jullie nu de temp van de die of van het koellichaam ? Ik heb een celeron 2 566@876 mhztjes en mijn golden orb lichaam word max 27.6 graden C. maakt niet uit of ik koe aan of uit zet. Kast open en dikke fan's erop
Vreemd he, dat je dan zo'n lage temperatuur hebt...
Dit heb ik met mobomonitor 5:

dus een MAX van 43 graden... Idle loopt 'ie op 22/23 Ik draai op 1,9 volt, PIII700 @ 903 met een coolermaster koeler en zelf gesmeerde koelprut. Geen casekoeling. (oh ja, die andere sensor heb ik nog niet goed ingesteld, die -48 graden klopt niet
Ik zou (freerider) even wat koelprut halen en de heatsink opnieuw plaatsen, volgens mij maakt hij geen goed contact.
(PS sorry voor de 1600x1200, kleiner waren de lettertjes niet meer te lezen en hij is maar 160 kb)
Verwijderd
p3b + p3-700 van pa: 30C
er wordt kennelijk verkeerd gemeten door 1 v/d 2 borden
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Verwijderd
OBI : je hebt een uptime van niks met je CPU op die screenshot. Ik bedoel als je 3 uur achter mekaar zit te gamen met MBM4 op de achtergrond die een minimale, gemiddelde en maximale waarde bijhoudt. Dat geeft een beetje representatievere waarde.
Systeemtemperatuur: 23,5 graden, groene heatsink eraf gesloopt en vervangen door GeForce 2 MX heatsink.
Koeler is een Alpha PEP66T met een Delta 60MP fan, mijn kast staat altijd open.
mARCO
sigloos
HELP MIJ, waarom wil mijn mobo niet hoger?? ik heb trouwens niet aan de volts gezeten.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
yeah right.. een p3 heeft een temp sensor in de die ? Lijkt me sterk. veel mobo's hebben wel een temp sensor waarvan ze zeggen dat dat de cpu temp is.. maar die sensor zit vlak onder de cpu. Dus de temp klopt voor geen meter.[/quote]En toch is het zo jhead22.
Intel heeft echt een temp diode in de die.
Met het juiste mobo heb je echt de enige juiste temperatuur.
sorry hoor Obi ik dacht ff dat je een heel concert uitlas met die mobomonitor 5
dan gaat er echt iets niet helemaal tof
Oh ja joh!!!