Canard schreef op 31 augustus 2002 @ 20:01:
voor zover ik weet hadden sommige oude cd-spelers en auto-cd-spelers problemen met het lezen van gebrande audio-cd's op snelheden hoger dan 2x maar tegenwoordig is dit niet zo'n probleem meer geloof ik.
Waar je ook op moet letten is burnproof... als er een buffer underrun optreedt, zorgt burnproof ervoor dat de cd doorgaat met branden vanaf een punt wat een aantal bitjes later is dan het punt waar het branden fout ging... misschien dat gewone cd-speler dit "gat" niet helemaal goed interpreteren...
dus in principe kun je gewoon snel branden mits je PC de snelheid van het branden bij kan houden...
Burnproof valt onder de specificatie van cd's Dat 'gat' mag dus gewoon en een cd speler zal dit niet als gat zien. Daar is het 'gat' ook te klein voor. En echte audiofielen zullen altijd 1x zeggen ofzo. Maar ik brand t zo snel mogelijk allemaal, klinkt echt hetzelfde heb ik het idee.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL