MX440-460 of een Ti ????

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Ik zit nu nog met een oude pc maar er komt een andere en dan wil ik die oude een beetje upgraden.
Nou heb ik voor een 200 euro t volgende gezien een Asus TUSL2-C + celeron 1300 + Thermaltake vulcano 7 de rest van me systeen wat ik nu heb zet ik over naar dit mobo dat is dus 256mb SDRAM, Geforce 2MX 200 en me pci kaarten.
maar nou wil ik mijn geforce vervangen.

Nou zijn mijn vragen:
- zou het op een niet al te snele proc. (die 1300) veel verschil maken tussen een geforce 2mx 200 of een geforce 4 (maakt even niet ui welke) ??
- als ik dan een geforce 4 zal kopen welke is dan de beste keus zelf dacht ik aan een mx 440 (mij buget is niet echt super groot) of zou je met een Ti 4200 veel preformance winst hebben en kan ik die dus beter kopen ??

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
als je een TI koopt ben je altijd beter uit dan een MX... en een iets mindere proc en een betere 3dkaart is beter voor gamen dan andersom

en daar wil je hem toch voor gebuiklen??

edit:L
hoe ziet de oude pc er uit? (specs!)

En weer een edit:
check deze link amar eens ;)

http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1650&p=3

ik denk dat je het nu wel snapt >:)

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
me oude pc is een asus p2b, p3 (slot 1) 500@620, 256 mb sdramen die geforce 2mx maar zoals ik al heb getypt in me 1e bericht ga ik een ander mobo kopen met een celeron 1300 erbij

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
ja ok die grafiekies zijn leuk maar me buget laat t denk ik niet toe dat ik een 4200 128mb koop je hebt ze toch ook in 64mb hoeveel beter zouden die zijn dan een mx440 (zou dat de moeite waard zijn ?)

• ixl85
tja... als je al zeker bent van je celeron 1300 dan zou ik er gewoon een TI4200 inzetten...
en ik denk dat je dan al snel uitkomt op de 64mb variant, (aangezien je budget)
MSI, ASUS en Leadtek zijn 3 goede merken...

maar ik wil niet lastig doen hoor...
maar kijk hier eens naar:
pricewatch: AMD Athlon XP 1800+

zelfde prijs als jou Celeron...
gooi er dan een asus a7v266 bij... en leg dan wat extra geld bij vooor je ti kaartje, dan ben je echt weer 'goed' uptodate....

Verwijderd

www.madonion.com en kijk naar het verschil in 3d marks 2001se, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken, tog?

• ixl85
JA zeker, de geforce4 MX is gewoon een upgrade van een geforce2!!!
MX is voor de kant en gare computers, met een bottleneck die zo erg is dat je er niet eens op kan quaken :) (sarc)

je kan beter een TI kopen, gaat veel langer mee, en je kan hem wel clocken tot een 4400...

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
jha maar als ik dat doe kan ik ook ander geheugen gaan kopen en dat is ook weer niet goedkoop aangezien ik min. 256 mb wil

• ixl85
owhja... damn... vergeten..

uumm.. ik ben ff weg... hihi
mijn cdrom is WEG.. >:)
ik heb net mijn kabels opgeruimd... en tja.. ik zal het wel te wild hebben gedaan...
koop maar een ti ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.