Hoi, Ik heb mijn magnat project 4.1 boxjes op mijn computer aangesloten via een velleman p4005'3 versterker kitje. Alleen nu heb ik last van sommige programma's die soms (studio pc tv, internet explorer en sommige games) aan het volume zitten te scharrellen, of ik zet hem in een vrolijke bui ook wel eens wat te hard. Omdat de versterker bij maximale output van mijn sblive net iets meer levert dan de boxen aan kunnen en mijn huisgnoten dat diep in de nacht niet erg op prijs zullen stellen wil ik graag een soort begrenser op de hoofdvolumeknop. Weet iemand hier een leuk programma voor?
uitknop??
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Volume regelen met de grote ronde knop op de versterker een optie?
Siditamentis astuentis pactum.
Helaas zat deze niet bij het bouwpakket inbegrepen. Ik bedoel dus die volumeknop van windows waar playcontrol boven staat, of daar een programma voor is dat kan zorgen dat ie niet hoger dan een bepaald niveau kan en daarna een foutmelding geeftVarienaja schreef op 31 augustus 2002 @ 19:43:
Volume regelen met de grote ronde knop op de versterker een optie?
Windows mixer heeft meerde volumeschuifjes. Als ik me niet vergis, zit alle software alleen aan het wave volume. Je zou dan het master volume standaard op (bijv.) de helft kunenn zetten.
Dan ben je redelijk safe
Dan ben je redelijk safe
Pagina: 1