CDA ? ...

Pagina: 1
Acties:

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Sorry van deze vraag, maar ik ben een newbee op dit gebied en ben nog nooit in dit topic wezen koekeloeren...

Maar weet iemand hoe ik van mijn .wav files een cd kan branden (CDA files maken)?
Welk programma kan ik daar het best voor gebruiken?

Ik heb een aantal geluiden verzameld die ik af moet spelen tijdens een toneelstukkie op een normale cd speler...

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Als je je WAV files met een brandprogje als audio cd brand, zijn ze gewoon af te spelen in je cd-speler.

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Dus ik hoef dan niets te converteren ?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Als ik al data op een cd heb staan kan ik hem dan nog als audio-cd gebruiken ?

Verwijderd

ja dat kan, mits je een niet al te oude CD-speler hebt.....

Als het goed is geeft je CD speler gewoon een can't read error bij de track waar data op is genomen....

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
Nou heb ik de audio cd gemaakt maar er komt geen geluid uit... stilte op de cd.

How come ?

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Topicstarter
ooops vergeten dat ik de kabel van audio niet meer aangesloten had ....:(

Het is dus weer makkelijk gegaan allemaal :)

Pagina: 1