Broken Sword 3: The Sleeping Dragon

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik heb hetzelfde probleem met het opstarten van Broken Sword 3 als Aftermath had. Het is me echter niet duidelijk hoe dit probleem verholpen kan worden. Ik heb het programma refreshforce gedownload en de instellingen van de resfresh rate gewijzigd, maar helaas zonder effect.
Het probleem is dus het volgende: Op het moment dat ik Broken Sword opstart krijg ik een zwart scherm waarna ik weer terugkeer naar het bureaublad. Als iemand ditzelfde probleem had en heeft opgelost, zou die dan kunnen zeggen wat ik moet doen? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijne al gefixxed :)
door hem opnieuw te "kopen"

maar ehmm zit er 5.1 geluid bij dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 22:47:
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem met het opstarten van Broken Sword 3 als Aftermath had. Het is me echter niet duidelijk hoe dit probleem verholpen kan worden. Ik heb het programma refreshforce gedownload en de instellingen van de resfresh rate gewijzigd, maar helaas zonder effect.
Het probleem is dus het volgende: Op het moment dat ik Broken Sword opstart krijg ik een zwart scherm waarna ik weer terugkeer naar het bureaublad. Als iemand ditzelfde probleem had en heeft opgelost, zou die dan kunnen zeggen wat ik moet doen? Bij voorbaat dank!
probeer volgende es

uitvoeren - dxdiag - enter

ga naar tabblad more help en dan onderste optie "directdraws refreshrate"

zet deze op 60, dus onderste vinkje gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
is er iemand hier, die het spel kan opstarten in een andere resolutie dan 800*600*32?
Het spel hangt bij iedere andere resolutie! ZOu het door die verrotte refresh rate fix kunnen komen van NVIDIA? Ik heb hem eraf gegooid, maar misschien toch nog kuurtjes in het register ergens?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee helaas SYQ, ook dat werkt niet. En en herinstallatie van zowel windows xp als Broken Sword 3 niet.. :'(
als er iemand nog suggesties heeft...graag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 17:27:
Nee helaas SYQ, ook dat werkt niet. En en herinstallatie van zowel windows xp als Broken Sword 3 niet.. :'(
als er iemand nog suggesties heeft...graag..
Het spel kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
BS3 heeft gisteren mijn hele avond verneukt #!~$!$!Q#$^@!!
was 5 uren bezig, kom bij het gedeelte dat je een filmpje krijgt dat je net op tijd in de lift springt... en BAM! in windows... :'( en niet gesaved dus.

Heb toen meteen het spel eraf gegooid, baalde als een stekker...
Is er toevallig iemand met een savegame in de buurt van die lift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:32
Handige Harrie heeft hem al uitgespeeld en is er helemaal weg van van dit spel, ik zelf wil het ook wel eens proberen want wat ik allemaal lees beloofd veel goeds, ik heb hem me van de week op de GBA gezet en ben nu verslaafd eraan (deel 1 dan) Ik ben eens benieuwd, zijn er ook mensen die me het spel niet aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Heb dit spel net uitgespeeld.
Man wat een heerlijk spel was dit zeg.
Kunnen veel andere makers een voorbeeld aan nemen.
Dacht eerst van dit zal wel eens een flop kunnen worden.
Dit omdat het niet meer de oude styl had als deel 1 en 2.
Maar heb het spel echt van begin tot het eind met genot gespeeld.
Je wordt echt in het verhaal gezogen.
En ik vind het gewoon jammer dat ik hem uitgespeeld heb.
Echt een aanrader voor de mensen die deze ook willen spelen.
Op naar deel 4 maar weer. :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

ik zit sinds gisternacht dit spel al te spelen. Prachtverhaal en goede humor. DE redenen waarom ik deel 1 en 2 had gekocht.

Alleen jammer dat je niet via een intro-filmpje het verhaal van deel 1 en 2 wordt verteld, want ik ben die echt helemaal vergeten.

Maar ik erger me echt helemaal kapot aan die controls. Dat was de reden waarom ik zolang in het eerste gedeelte vastzat, om die doos in het vliegtuig te bewegen. Ze hadden deze beter net zoals een actionspel zoals resident evil kunnen doen, omhoog is vooruit etc.

En waarom mag je niet even een gamepad op je PC zetten? :(

In ieder geval, vanavond weer verder >:)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 13:22

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

CerielTjuh schreef op 04 december 2003 @ 21:47:
Handige Harrie heeft hem al uitgespeeld en is er helemaal weg van van dit spel, ik zelf wil het ook wel eens proberen want wat ik allemaal lees beloofd veel goeds, ik heb hem me van de week op de GBA gezet en ben nu verslaafd eraan (deel 1 dan) Ik ben eens benieuwd, zijn er ook mensen die me het spel niet aanraden?
LoL :)

Ik heb hem inderdaad uitgespeeld, en de tijd van m'n laatste save is iets meer dan 12uur. Erg kort dus als je het mij vraagt. Ook vond ik veel puzzels te makkelijk en heb je ze soms al opgelost voordat je de aanleiding daartoe ziet. En het schuiven met die klere-boxen komt echt te vaak terug. De sfeer was goed, maar het kon toch echt niet tippen aan 1 en 2. De muziek viel me ook een beetje tegen, maar het was niet irritant ofzo (gelukkig). Het verhaal was wel weer goed en de humor en dialogen mochten er ook zijn. De besturing is ook niet echt geweldig, maar dat valt nog te overkomen.

Dus graag zou ik - en vele anderen vast ook :) - een deel 4 zien, bij voorkeur weer in 2D (Op z'n minst de achtergronden dan). en point&click besturing. Met moeilijkere uitgebreidere puzzel graag :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
ben ik echt heel dom als ik de oplossing voor het wegtrekken van de stut onder de kluis erg moeilijk vind? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Sneak[3G] op 06-12-2003 20:04 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Sneak[3G] schreef op 06 december 2003 @ 20:02:
ben ik echt heel dom als ik de oplossing voor het wegtrekken van de stut onder de kluis erg moeilijk vind? :)
de verf is te droog, probeer het ergens te laten smelten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

lekker. Moest spel restarten omdat een puzzle-scene ging hangen. Bij de wijnkelder waar je je de juiste combo wijn moet trekken. Reageert stomme controls neit meer... :( 1 uur langer spelen

En het spel is zo uitgespeeld, als het niet aan die verrotte controls lag :(

[ Voor 18% gewijzigd door kmf op 07-12-2003 01:47 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
weet iemand welke features unlocked zijn als je het spel hebt uitgespeeld? Bedoelen ze daar die art gallery mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld, woepie! 8 uur en 47 minuten genoten :D
Erg leuk spel, lekker veel leuke locatie's, en geinig einde. En niet eens zo heel erg kort. Tis niet dat ik het in een keer achter elkaar uitgespeeld heb, dus geeft wel idee dat het langer was dan 8-9 uur...

Over die extra features ben ik ook nog niet helemaal uit.. heb eigenlijk niet eerder naar die extra gallery gekeken. Maar volgens mij is het stukje van de Templars en het Voynich Manuscript er bij gekomen. Meen te herinneren dat er eerst alleen de synopsis van deel I en II en dat stukje over die energie stond. En volgens mij is er wat concept art bijkomen van dingen die je niet eerder mocht zien voor de game. Zoals de eindbaas, de ridder, wat puzzels, wat locaties e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

:( Damn, ik zit in Susarro's castle en daar loopt het telkens helemaal vast.
Het is net wanneer ik de staaf en het stukje houtskool gepakt heb en dan weer wegloop uit dat hok, dan laat Nico de knop los en dan hangt hij.

Heeft iemand misschien een save van net daarna ofzo? Of is er een fix voor (heb al gekeken naar updates, maar die zijn er nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag en ook erg lame maar komt ie ook op de gamecube?
Eigenlijk zou de topic starter dit in de start post kunnen opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb nu ook Broken sword 3, maar ik kom niet uit dat vliegtuig. De hint met de brandblusser en het gebarsen cockpitraam is duidelijk genoeg, alleen als ik de brandblusser oppak, kan ik niet meer bewegen! Weet iemand of ik een knoppie vergeet ofzo? Heb alleen bij de WSAD opties: S: Terugzetten, D: Examine

hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Laatst online: 27-10 17:21
Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 13:33:
hmm ik heb nu ook Broken sword 3, maar ik kom niet uit dat vliegtuig. De hint met de brandblusser en het gebarsen cockpitraam is duidelijk genoeg, alleen als ik de brandblusser oppak, kan ik niet meer bewegen! Weet iemand of ik een knoppie vergeet ofzo? Heb alleen bij de WSAD opties: S: Terugzetten, D: Examine

hmmm...
Gebruik page up -- page down eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hihhi, wazig, ik d8 dat je bedoelde dat ik terug in het topic moset lezen! Wel vaag dat die niet in de controls staan! Ik ga het na mn werk ff proberen! Bedankt! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK ik ben misschien echt dom bezig, maar ik ben nu net bij die nerd geweest en ben toen over de muur (bij de regenpijp die afbrak) geklommen. Pruikkie gescoord.. maar hoe kom ik er in gods naam weer uit??

En jahoor, ik ben dom, kan gewoon terug over die muur :Z :z |:( 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

broken sword 3 !!! _O_

geweldige humor,.. ik lig echt in over de grond te rollen met die dialogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ik zit nu helemaal vast : let op mogelijke SPOILER !!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ik ben nu in de schuilplaats van de Templers in Frankrijk .
Ik ben nu bij het wijnrek aangekomen , en ik moet in
een bepaalde volgorde die vlessen eruit trekken .
Nu weet ik precies welke flessen ik hebben moet namelijk :

Israel , Duitsland , Italie , Frankrijk rheims , en dan die bestiories of zoiets .

Vervelende is dat ik Israel , Duitsland , Italie gewoon eruit kan trekken ,
Alleen dan moet ik dus rheims hebben alleen die "mag" ik er niet uittrekken .
Ik probeer page/up , page/down te gebruiken om te switchen , maar dat lukt dus
niet !!

Heeft iemand dit probleem ook gehad ? en heeft iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kan je dat spel nog ergens kopen?? Dat is al een redelijk oud spel toch? Het lijkt me wel tof om te spelen namelijk dus ik zou het graag ergens kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o0-Bianca-0o schreef op 16 oktober 2004 @ 00:02:
Kan je dat spel nog ergens kopen?? Dat is al een redelijk oud spel toch? Het lijkt me wel tof om te spelen namelijk dus ik zou het graag ergens kopen
Hij is bijna een jaar oud maar ik zie hem nog regelmatig liggen bij de Free Record Shop en dergelijke winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
thanks dan ga ik daar eens kijken
Pagina: 1 2 Laatste