If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Verwijderd
Zelf weet ik niet meer over mivoc dat het een west-duits merk is en conrad 1 serie van hun verkoopt. Ik heb nog even gegoogled maar het enige wat ik kon vinden is dat de MAW 138 N, op een site 19,620 ex btw kost. Heb je dus niet veel aan.
Ik zou zeggen vraag aan je vriend wat ze hebben gekost, en afhankelijk van de staat en leeftijd, verzin je met z'n 2en een leuk bedrag. Ik neem aan dat als hij een vriend is, hij je niet zal bedonderen.
Ik zou zeggen vraag aan je vriend wat ze hebben gekost, en afhankelijk van de staat en leeftijd, verzin je met z'n 2en een leuk bedrag. Ik neem aan dat als hij een vriend is, hij je niet zal bedonderen.
Datzelfde document heb ik ook gevonden, maar 19,620 ex btw zegt me inderdaad ook niet zoveel. Het gaat er ook niet zozeer om dat ik denk bedonderd te worden, wil alleen graag wat beter weten wat ik precies koop.
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Verwijderd
hmm ja begrijp ik, maarja dan kan ik je verder ook niet helpen.
Ik krijg trouwens wel de indruk dat mivoc kwaliteitsproducten maakt. Alleen het merk Ravemaster op dezelfde site doet mij een beetje twijfelen.
Als je voor de rest niet meer informatie krijgt zou ik gewoon afgaan op je gehoor. Oftwel of jij ze goed vindt klinken.
Ik krijg trouwens wel de indruk dat mivoc kwaliteitsproducten maakt. Alleen het merk Ravemaster op dezelfde site doet mij een beetje twijfelen.
Als je voor de rest niet meer informatie krijgt zou ik gewoon afgaan op je gehoor. Oftwel of jij ze goed vindt klinken.
http://www.mivoc.com/htmlfiles/frameset.htm
Dat si de website van mivoc. Mivoc is een budgetmerk, wat echter wel waar voor het geld biedt.
uit de policy:
Hoewel je vriend zal beginnen over de tijd die het heeft gekost om de speakers te bouwen, moet je bij zelfbouwspeakers eigenlijk meer van de componentwaarde uitgaan. Vaak wanneer ze nog erg nieuw zijn worden ze vorkocht voor de nieuwwaarde van de onderdelen. Wanneer ze al wat ouder zijn (meer dan een jaartje of twee), gaat bovenstaande vuistregel gewoon op (voor componentwaarde)
Dat si de website van mivoc. Mivoc is een budgetmerk, wat echter wel waar voor het geld biedt.
uit de policy:
Probeer uit te vinden wat de nieuwprijs was en hoe oud het is. Aan de hand daarvan kan je een prijs bepalen.Wat is dit waard?
Hierover zijn ook al meerdere topics geweest, daaruit vloeit eigenlijk de volgende vuistregel uit voort: Wanneer het vrij jonge (jonger dan een jaar) apparatuur betreft, vraag dan ongeveer 75% van de huidige nieuwwaarde. Wanneer het om oudere apperatuur gaat, vraag dan ongeveer 60%. Houd in het achterhoofd: zakken met de prijs gaat makkelijker dan meer vragen. Ook is het niet onverstandig om zelf even wat vooronderzoek te doen op marktplaats, ebay.nl of vraag en aanbod van tweakers.net. Aangezien er uit de topics weinig zinnigers dan dit voortkomt, gaan alle "wat is dit waard?" topics op slot.
Hoewel je vriend zal beginnen over de tijd die het heeft gekost om de speakers te bouwen, moet je bij zelfbouwspeakers eigenlijk meer van de componentwaarde uitgaan. Vaak wanneer ze nog erg nieuw zijn worden ze vorkocht voor de nieuwwaarde van de onderdelen. Wanneer ze al wat ouder zijn (meer dan een jaartje of twee), gaat bovenstaande vuistregel gewoon op (voor componentwaarde)
Dit topic is gesloten.
![]()