Heb pas rehdat 7.3 gedownload, en nu wil ik deze op een ouder PC'tje installeren, die wel CD-rom boot ondersteund. CD'tje erin, en het lijkt allemaal geen probleem, totdat ik tijdens de installatie ineens een schermpje krijg waarin gevraagd wordt waar de files staan.
Ik kies CD-rom, en dan zegt ie dat er geen cd inzit.|:( Drive openen gaat niet meer, en de lichies van de drive zijn uit. Als ik het probeer met m'n writer heb ik hetzelfde probleem, alleen brand dan het rode lichtje (als wanneer ik aan het schrijven ben) als ik op eject duw.
Ik begrijp er geen hol van hoe dit mogelijk is, laat staan wat ik er aan kan doen, zonder te gaan klooien met diskettes.
Specs:
PII celeron 266 Mhz <= zuigt aars btw
128 mb sd-ram
Liteon 40x
Hp 9100i writer
PCI voodoo 3 3000
sound onboard
PCI 10 mbit combo netwerkkaartje
Ik kies CD-rom, en dan zegt ie dat er geen cd inzit.|:( Drive openen gaat niet meer, en de lichies van de drive zijn uit. Als ik het probeer met m'n writer heb ik hetzelfde probleem, alleen brand dan het rode lichtje (als wanneer ik aan het schrijven ben) als ik op eject duw.
Ik begrijp er geen hol van hoe dit mogelijk is, laat staan wat ik er aan kan doen, zonder te gaan klooien met diskettes.
Specs:
PII celeron 266 Mhz <= zuigt aars btw
128 mb sd-ram
Liteon 40x
Hp 9100i writer
PCI voodoo 3 3000
sound onboard
PCI 10 mbit combo netwerkkaartje