Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik waag het erop een nieuwe thread te beginnen. Mogelijk wordt de oude (met 'juni' in de naam) door velen niet meer gelezen omdat het daar een beetje doodbloedde. En dat was ook zo, ook al bleek er evengoed wel dat er best animo is voor een contest.

Welnu. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb mezelf en mijn webserver beschikbaar gesteld om de foto contest te verzorgen.

Daarom presenteer ik hierbij:

De Grote GOTTERS Digifotocontest

Voor iedereen die wil uploaden:
Om het makkelijk te maken heb ik een miniforumpje geïnstalleerd.

Dat forum doet in principe maar 1 ding. Je kunt je er wanneer je maar wil aanmelden.

Via mail krijg je dan automatisch een password.
Log daarmee in op het miniforum en vanaf dan ben je net als bij GOT middels een cookie altijd direct aangemeld. Ook op het contest forum waar de foto's staan.

Daar kun je naar toe via een link op mijn mini forum, maar uiteraard ook gewoon via een link . Het miniforumpje kun je dan verder gewoon weer vergeten. Je blijft een jaar lang ingelogd.

Uploaden:
Iedereen die zich aangemeld heeft mag 1 foto uploaden (alleen jpg formaat). Maximaal 2Mb groot. Overschrijven en deleten kan tot de 20-ste van de lopende maand. Daarna moet er gestemd gaan worden.
Mocht 2Mb in incidentele gevallen niet genoeg zijn laat het me even weten. Maar het lijkt me ruim voldoende.

Plaats je foto's altijd in de map 'Lopende Contest'. In andere mappen zal ook niet lukken als het goed is. Anders haal ik ze toch wel weg, of verplaats ze..

Onderwerp
Onderwerp deze maand kies ik dan maar zelf. Volgende maand kiest de winnaar van deze contest. Onderwerp deze maand, lekker algemeen, maar toch inspirerend, dacht ik:

LICHTSPEL

Doe wat met licht. subject is ondergeschikt aan de licht effecten. Alles is goed, zolang maar duidelijk is dat licht hier de hoofdzaak is en niet iets anders. Mag ook schaduw zijn natuurlijk, want dat is ook een licht effect.

Stemmen
Wat betreft het stemmen. Er kan eigenlijk pas gestemd worden op het moment dat alle foto's er zijn. Anders kun je geen punten toekennen aan foto's die later pas worden geupload. Daarom wil ik voorstellen de inzending-termijn te sluiten op de 20-ste van de maand. Dan zijn er 10 dagen om te stemmen via een poll. Na de 20-ste sluit ik de map dus voor uploads.
Hoe het stemmen precies zal gaan weet ik nog niet. Het leukste is natuurlijk toch als het via GOT loopt. Het is een GOT contest, dus... Eventueel kan ik een poll laten lopen op mijn miniforum. Maar dat lijkt me veel minder leuk. Hier bij GOT kan iedereen het makkelijk volgen.

Fotosoep etc
Wat mij betreft soept en cropt men er maar op los. Ik hou er niet zo van en zal zelf overdadig gesoepte foto's lager beoordelen. Soms kan soepen mooi en nuttig zijn om een foto net dát te geven om hem mooi te maken. Zelfde geldt voor croppen. Uiteraard mogen alleen digitale foto's meedoen. Dit is en blijft nou eenmaal Gadget Talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

ole :) ik heb me alvast aangemeld :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, en je bent niet de enige zag ik. Nou nog een foto uploaden :)
Twas toch ook een beetje jou subject eigenlijk, dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Nice *D

Heb me ook gelijk maar aangemeld :)

goed bezig hoor ;)

http://dieko.mine.nu/cgi-...on=display;num=1030819214 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nog niet aangemeld, komt zo wel denk ik

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 20:32:
Twas toch ook een beetje jou subject eigenlijk, dus... :)
Hehe inderdaad :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
cool en et subject is was ? :P

ow ja eerst lezen dan pas blaaten :p

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Check!

Ik doe mee.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar hangt die Athlonkmf nou uit eigenlijk... ik wilde vragen hoe dat gaat met polls. Zo te zien kun je niet zelf een poll beginnen. Kan het eigenlijk wel op dit forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:14

joep_k

......

Ik heb me ook maar ingeschreven. Nu nog wachten op de eerste inzendingen. Ik hoop dat voor deze meer animo is.

hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 12:50:
Waar hangt die Athlonkmf nou uit eigenlijk... ik wilde vragen hoe dat gaat met polls. Zo te zien kun je niet zelf een poll beginnen. Kan het eigenlijk wel op dit forum?
nee, hier zitten (nog) geen polls ingebouwd.

Die van dubbelf zijn niet te gebruiken want die kan je misbruiken (bv url in je webicon zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ow... Dan moet ik misschien toch maar iets op mijn forumpje proberen. Ja of iedereen moet zijn punten hier gewoon maar neerzetten ofzo. maar dat vind ik nou niet bepaald een geweldig idee.

Overigens is er al 1 inzender.... ikzelf :p
De foto's moeten dus niet naar mijn minifurum he, maar naar de contest-fotoalbum (url).

Load gerust wat up. Je kunt de foto altijd weer weghalen of veranderen (tot de 20-ste dan he...).
Denk er aan dat als je meteen na een upload de foto pagina laadt dat dat een tijdje duurt. Op dat moment maakt mijn wat trage servertje een nieuwe thumbnail aan. Gaat allemaal wel automagisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij ook maar aangemeld. Nu nog even op ww wachten en dan zal ik een foto uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Niemantsverdriet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:03
Foto geplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Sorry Kheperi, na overleg vind ik dit topic teveel neigt naar een spamtopic.

Je bedoelt het misschien goed en wilt een plaats bieden voor fotocontests, maar dat is dan wel BUITEN GOT om. Op dit moment gebruik je GOT enkel om gewilligen te winnen om deel te nemen aan een door jouw georganiseerd contest op jouw site, met jouw regels, etc.

Daar kunnen wij natuurlijk geen medewerking aan verlenen. Daarom sluit ik deze topic voorlopig en kan je met mij via ICQ overleggen wat je nou wilt met die fotocontest.

Wil je eentje prive houden, dan moet dat, net als alle andere site-promotie in jouw signature komen. (dan kan polls, e.d ook gewoon op jouw site)

Wil je de volgende editie GOT-contest organiseren, dan moeten we toch wat anders verzinnen. Want een topic enkel om een winnaar te vinden vind ik toch...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.