Stereo2-Glasses kopen, maar waar?

Pagina: 1
Acties:

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik wil misschien deze 3d stereo bril kopen voor mijn MSI GF3TI200.

Maar waar kan ik deze kopen? Ik kan geen winkels vinden waar ik die kan kopen, heb ook al ge googled en hier de search gebruikt.
Bij de pricewatch kan ik ook niets vinden.
Ik koop hem het liefst in een winkel in Nederland.

Wie kan mij hier mee helpen?

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:03
Heb je al liev meeltje gestuurd naar MSI voor een overzicht van leveranciers in Nederland? Op die manier heb ik ook een adresje gevonden voor mijn 3D bril :)

offtopic:
de Elsa 3D revelator, draadloos, nog geen 70 euro. Prachtige bril, is ineens heel elsa weg :'(

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
FragFrog schreef op 31 augustus 2002 @ 18:34:
Heb je al liev meeltje gestuurd naar MSI voor een overzicht van leveranciers in Nederland? Op die manier heb ik ook een adresje gevonden voor mijn 3D bril :)

offtopic:
de Elsa 3D revelator, draadloos, nog geen 70 euro. Prachtige bril, is ineens heel elsa weg :'(
Ik heb zelf zo'n bril bij me Asus (asus v7700-deluxe) maar gebruik niet echt vaak :), leuk hebbe dingetje. Gister stond er ergens op de Frontpage een review tussen 2 brillen :).

• riesg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06-2024
Mooie bril, maar wat doet in hemelsnaam dit ding dan?

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 07:40

Wbdsgnr

Discombobulated?

dan zie je stereo :) komen er wapens ed uit je monitor. Zelf heb ik een elsa revelator, het is wel leuk, maar toch word je het zat om op een lage resolutie te spelen vanwege de refreshrate mogelijkheden van mijn monitor...

• FragFrog
Riesg: bril knippert, om en om 1 scherm zwart. Je monitor laat terwijl je linkeroog dichtzit een beeld zien voor je rechteroog, dat ietwat verschoven is. Op die manier is het net alsof je 2 monitors gebruikt, elk zo verschoven dat er een 3D beeld ontstaat :)

offtopic:
Wbdsgnr: welke software gebruik jij? Zoals je kan lezen heb ik ook die Elsa revelator, de draadloze, maar in XP krijg ik'm mooi niet aan de praat :(

• InfInIte
Is het voor mij ook mogelijk om brillen van andere merken te gebruiken?
Ik heb er geen speciale aansluiting(en) voor op mijn kaart. Bij die bril van MSI zit een extra kaartje waar je je bril en je monitor op aan moet sluiten die je weer met je videokaart moet doorlussen.
Net zoals toen met de voodoo1 en 2 :)

Verwijderd

Ja, die voornoemde Elsa rvelator doet het met alle nvidia kaarten. de nieuwere Ati kaarten hebben geen support voor welke variant dan ook. je kn gewoon bij de computerboer om de hoek vragen of ze het voor je kunnen bestellen dat heb ik ook gedaan voor een revelator bril die toen ook al niet meer gemaakt werd.

• InfInIte
FragFrog schreef op 31 augustus 2002 @ 19:19:
offtopic:
Wbdsgnr: welke software gebruik jij? Zoals je kan lezen heb ik ook die Elsa revelator, de draadloze, maar in XP krijg ik'm mooi niet aan de praat :(
Die ELSA 3D Revelator is dus wel een goede bril. En kan dus ook met mijn MSI GF3TI200 gebruikt worden.
Maar wat hier boven staat zou ik ook wel willen weten, ik gebruik ook Windows XP. Zal wel fijn zijn als hij het dan ook zal doen ;)

(iemand ervaring met die bril van MSI?)

Verwijderd

Hij doet het gewoon met de nvidia drivers onder winXP Dl gewoon de nieuwste versie drivers en stereo drivers en hij doet het. mar let er wel op dat je Vsync aan hebt staan nders doet ie mooi niets.

• InfInIte
Maar er is niemand die ervaring heeft met die bril van MSI?
Als er wel iemand is, waar heb je hem gekocht, en werkt hij ook onder winXP?
(heb vanmiddag ff een mailtje gestuurd naar MSI Nederland, waar ik die kan kopen.(nog geen antwoord))

Is die 3D Revelator nog te koop? zo ja waar in Nederland?

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 08:28
hier heb je een link voor in nl deze zijn beter getest dan die van elsa maar ze kosten nogal wat

http://www.edglasses.nl/

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 08:28
Dr is wel de kwestie dat bij gebruik van deze glasses je 3dmarks ongeveer halveren oftewel dat het wel wat rekenkracht vergt

• FragFrog
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 15:23:
Hij doet het gewoon met de nvidia drivers onder winXP Dl gewoon de nieuwste versie drivers en stereo drivers en hij doet het. mar let er wel op dat je Vsync aan hebt staan nders doet ie mooi niets.
Helaas, heb detonators 40.11 oid, laatste stereo driver, maar nix. Hij knippert wel, maar "uit fase", onregelmatig. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met vrije IRQ's (jawohl, ding heeft er 1 nodig!), of anders interverentie van mn PCI kaarten (schijnt ook voor te komen)

Anyway, heeft een tijdje perfect gewerkt, en is ook zeeeer extreem mooi om te zien. Mikken is wat moeilijk, aangezien je net als in't echt niet tegelijk scherpstelt op je target en dat kruisje in je vizier, maar alles went :)

Ben alleen bang dat je die revelator niet meer kan kopen: Elsa bestaat niet meer voor zover ik weet, al hun site's zijn iig down :'(

• InfInIte
FragFrog schreef op 02 september 2002 @ 22:51:
Ben alleen bang dat je die revelator niet meer kan kopen: Elsa bestaat niet meer voor zover ik weet, al hun site's zijn iig down :'(
ohw, jammer. :/

Dan ga ik maar voor deze van http://www.edglasses.nl/
Of voor die van MSI (waar ik ook mijn videokaart van heb :) )

eens kijken of ik ergens een test van die brillen kan vinden.
die van EDglasses kost €90,-. Ik heb geen idee wat die van MSI kost, heb nog geen winkel gevonden waar ik die kan kopen, maar wel een mailtje gestuurd naar MSI Nederland met de vraag waar ik die bril kan kopen.
Pagina: 1