Toon posts:

Opruiming zolder

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga mijn zolder opruimen.
Ik ben er nu wel achter, dat een pc, langzamer als 120 Mhz, je gewoon aan de straatstenen niet meer kwijt kan. Omdat de meeste internetproviders dit gewoon als eis stellen.

Ik ben nu dus op zoek naar mensen die om de een of andere reden nog wat langzamere pcees in elkaar zetten, en die misschien nog op zoek zijn naar een bepaald onderdeel?
Laat even weten wat je zoekt, dan kijk ik even op zolder.
Eventueel gratis op te halen, of tegen verzendkosten te ontvangen.
En nee, ik ga GEEN lijst maken wat ik allemaal heb, teveel moeite!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

:? Waarom niet gewoon bij het oud vuil??? K kwam net ook al zo'n 'oud pc topic' tegen...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

precies.. in de vuilnisbak ermee.... bij jbc heb je voor 8 euro p 166 met geheugen... en p 75 krijg je zelfs gratis. ( zie ook [rml][ pc] gratis pentiums 75[/rml] )

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:02:
precies.. in de vuilnisbak ermee.... bij jbc heb je voor 8 euro p 166 met geheugen... en p 75 krijg je zelfs gratis. ( zie ook [rml][ pc] gratis pentiums 75[/rml] )
Dat topic bedoel ik dus met 'oud pc topic' :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
Marius! Jy bent de eigenaar van brutaal! _/-\o_ http://www.brutaal.net ! Waarom "verkoop" je je hoogwaardige zolderspullen daar niet? :*)

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 31 augustus 2002 @ 18:06:
[...]

Dat topic bedoel ik dus met 'oud pc topic' :).
okey, 8)7
De-Fault schreef op 31 augustus 2002 @ 18:10:
Marius! Jy bent de eigenaar van brutaal! _/-\o_ http://www.brutaal.net ! Waarom "verkoop" je je hoogwaardige zolderspullen daar niet? :*)
site is niet echt prof... maar 128mb geheugen voor 15 euro is geen geld

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd

hè wat is dat...6x zelfde posts.... buggie???

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:02:
Zonde, man! :( De gemiddelde tweaker heeft er weliswaar misschien niet veel aan, maar je kunt je verouderde hardware nog altijd wel aan een goed doel schenken! Aan basisscholen of ontwikkelingslanden. Die kunnen Pentium 1's nog best wel goed gebruiken, hoor.

Ik kan het gewoon niet bevatten dat mensen bepaalde spullen die ze zelf niet meer nodig hebben, maar waar anderen wellicht om zitten te springen ofwel stof laat vangen of zolder, ofwel bij het grofvuil zetten.

Verwijderd

Een oude P120 kan heel erg zinvol werk doen als router.

Verwijderd

weet ik, heb er net ook effe 2 van p75 gehaald en 1 van p166 bij jbc... totale kosten: 8 euro

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

een 486 draaid hier zelfs nog als meel en webserver, dus ik vind het zowiezo vreemd dat iedereen die zogenaamd "oude troep" niet meer wil hebben

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

mariusjr is dus die user....
:(

is niet echt geliefd hier op de GOT

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier is vraag en aanbod voor gemaakt, je crosspost / SPAM actie levert je een officiële waarschuwing op :|
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.