Ik heb een trust optische muis. Sinds vandaag heb ik er een klein probleempje mee. Als ik 1 keer op bijv internet explorer klik dan opent ie er een stuk of 3. Waar ligt dit aan en hoe kan ik het verhelpen?
Verwijderd
Misschien moet je eens proberen om je ontvanger te verplaatsen. Zorg er vooral voor dat ie niet te dicht bij je monitor staat en dat er niets tussen staat / ligt. Dat hielp bij mij ook al behoorlijk.
Verwijderd
Lol 
Vergeet dan maar wat ik heb gezegd... verder zou ik het ook niet goed weten. Wellicht nieuwere drivers?
Vergeet dan maar wat ik heb gezegd... verder zou ik het ook niet goed weten. Wellicht nieuwere drivers?
Ja,nieuwere drivers
of probeer anders eens de muis helemaal te verwijderen.
of probeer anders eens de muis helemaal te verwijderen.
Verwijderd
Hmmm..Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 17:12:
Ik heb een trust optische muis. Sinds vandaag heb ik er een klein probleempje mee. Als ik 1 keer op bijv internet explorer klik dan opent ie er een stuk of 3. Waar ligt dit aan en hoe kan ik het verhelpen?
Ik weet niet of de trust software 't ook ondersteund, maar controleer eens of je niet per ongeluk een "dubbelklik"-functie aan de desbetreffende muisknop hebt toegewezen.
(wordt wel een geflikt met logitech mouseware; héél lollig
Heb je soms iets geinstalleerd op je usb poort? Haal dat er dan even af. Meestal gooit dit het door de war. (heb ik ook een keer gehad)
Heb ik ook gehad met een trust optische muis.. ding het raam uitgeslingerd, mezelf voor m'n kop geslagen trust te hebben gekocht en een MS muis gehaald
.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Pagina: 1