Toon posts:

muis klikt meerdere keren ipv 1 keer

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een trust optische muis. Sinds vandaag heb ik er een klein probleempje mee. Als ik 1 keer op bijv internet explorer klik dan opent ie er een stuk of 3. Waar ligt dit aan en hoe kan ik het verhelpen?

Verwijderd

Misschien moet je eens proberen om je ontvanger te verplaatsen. Zorg er vooral voor dat ie niet te dicht bij je monitor staat en dat er niets tussen staat / ligt. Dat hielp bij mij ook al behoorlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ontvanger? Ik heb geen draadloze muis.

Verwijderd

Lol :)
Vergeet dan maar wat ik heb gezegd... verder zou ik het ook niet goed weten. Wellicht nieuwere drivers?

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ja,nieuwere drivers
of probeer anders eens de muis helemaal te verwijderen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 17:12:
Ik heb een trust optische muis. Sinds vandaag heb ik er een klein probleempje mee. Als ik 1 keer op bijv internet explorer klik dan opent ie er een stuk of 3. Waar ligt dit aan en hoe kan ik het verhelpen?
Hmmm..

Ik weet niet of de trust software 't ook ondersteund, maar controleer eens of je niet per ongeluk een "dubbelklik"-functie aan de desbetreffende muisknop hebt toegewezen.

(wordt wel een geflikt met logitech mouseware; héél lollig :( linker- en rechtermuisknop klik->dubbelklik)

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Heb je soms iets geinstalleerd op je usb poort? Haal dat er dan even af. Meestal gooit dit het door de war. (heb ik ook een keer gehad)

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:15

Wallie

Herr

Heb ik ook gehad met een trust optische muis.. ding het raam uitgeslingerd, mezelf voor m'n kop geslagen trust te hebben gekocht en een MS muis gehaald :).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 20:45
:( Heb ik hier ook met 4d Optische Muis, erg irritant. Oplossing niet gevonden, nieuwe muis erin gedaan, ook niet geholpen. Word dan maar ff wennen.
Pagina: 1