Hi,
Beetje vreemde probleem bij mijn vriendin d'r pc..
Sinds ze een cdwriter d'r in heeft zitten sluit de oude cdromspeler zichzelf spontaan als je'm open doet.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik heb in de search gezovcht maar heb er niets over kunnen vinden nog...
Tis een celeron400 Mhz en er draait win2k op...
msi moederbordje.. er heeft hiervoor een ander moederbord ingezeten en toen had ie het ook al, dus aan het moederbord ligt het niet..
win2k is ook al diverse keren opnieuw geinstalleerd maar dat maaakt ook geen ruk uit..
Lijkt me dus dat het een hardware issue moet zijn...
Kan het omdat cdrom en cdwriter alletwee op dezelfde kabel zitten? Ik heb dat thuis ook (nero zeurt er wel over bij on the fly) maart bij mij blijhft ie gewoon open staan als ik 'm open...
Tis een heel vaaaaag probleem in iedergeval...
Geen erg groot probleem, maar wel irritant
Beetje vreemde probleem bij mijn vriendin d'r pc..
Sinds ze een cdwriter d'r in heeft zitten sluit de oude cdromspeler zichzelf spontaan als je'm open doet.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik heb in de search gezovcht maar heb er niets over kunnen vinden nog...
Tis een celeron400 Mhz en er draait win2k op...
msi moederbordje.. er heeft hiervoor een ander moederbord ingezeten en toen had ie het ook al, dus aan het moederbord ligt het niet..
win2k is ook al diverse keren opnieuw geinstalleerd maar dat maaakt ook geen ruk uit..
Lijkt me dus dat het een hardware issue moet zijn...
Kan het omdat cdrom en cdwriter alletwee op dezelfde kabel zitten? Ik heb dat thuis ook (nero zeurt er wel over bij on the fly) maart bij mij blijhft ie gewoon open staan als ik 'm open...
Tis een heel vaaaaag probleem in iedergeval...
Geen erg groot probleem, maar wel irritant