[Slackware8.1] Slackware install stopt na RootDisk 5

Pagina: 1
Acties:

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 23:44

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Ok omdat een computertje hier niet van CD-ROM wil booten heb ik de BootDisk (bare.i) en de RootDisks gemaakt (install.1 tm 5). Hij vraagt wel gewoon om de RootDisks etc. dan krijg ik na de 5e het volgende:

code:
1
2
3
Loading disk #5... done.
VFS: Mounted root (ext2 filesystem).
Freeing unused kernel memory: 228k freed

En dan doet het niks meer. Ik kan wel in het scherm typen e.d. maar er gebeurt verder helemaal niks meer. Ik heb wat in de FAQ gelezen en readme's maar heb het probleem nog niet echt gevonden. Wat zou dit kunnen zijn?

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Nee, zie mijn beschrijving boven. Ik kom daar op de helft.

Verwijderd

PowerSp00n schreef op 31 augustus 2002 @ 17:29:
Nee, zie mijn beschrijving boven. Ik kom daar op de helft.
had ik ook, ik heb het opgelost door disk 5 even opnieuw te maken. Booten vanaf cd kan die machien zeker niet?

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Er staat wel een optie in de BIOS daarvoor. Maar als ik CDROM vooraan zet dan gaat ie gewoon door. Ik ga disk5 even opnieuw maken.

Verwijderd

Die rootdisk 5 opnieuw maken kan een goede optie zijn. Werkt dat toch niet kun je eens kijken naar http://www.userlocal.com/dosslack/ . Dat is een bootdisk om toch vanaf cdrom te booten/starten met de installatie.

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Topicstarter
Ok ik heb een nieuwe disk5 gemaakt en nu werkt het wel. Ik zal dat dosslack ook wel even op een diskette zetten. Is altijd wel makkelijk om mee te nemen :). Tnx!
Pagina: 1