The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Bijvoorbeeld: www.tomtom.nlFastBunny schreef op 31 augustus 2002 @ 17:02:
Mijn Palm heeft maar 2MB geheugen dus geen routeplanners voor mij denk ik. Ken overigens TomTom nietLinks
vooral citymaps ben ik in geintresseerd: http://www.palmtop.nl/palm/citymaps.html
Verwijderd
zijn de kaarten nou up-to-date? en zijn updates ook gratis?Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:29:
ik gebruik TomTom op mijn Compaq iPAQ en ik vind het absoluut de beste in zijn soort, ik gebruik hem in combinatie met GPS
Verwijderd
Ik krijg over een week me Xda van O2. En daar ga ik (als t kan) ook een GPS ontvanger voor kopen. En dan zal t waarschijnlijk ook TomTom worden.
ik heb een Palm, geen IPaqVerwijderd schreef op 01 september 2002 @ 16:32:
Welke IPaq heb je???
Ik krijg over een week me Xda van O2. En daar ga ik (als t kan) ook een GPS ontvanger voor kopen. En dan zal t waarschijnlijk ook TomTom worden.
Verwijderd
welke iPAQ gebruik je??Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:29:
ik gebruik TomTom op mijn Compaq iPAQ en ik vind het absoluut de beste in zijn soort, ik gebruik hem in combinatie met GPS
Kortom, ik koop het niet en blijf bij papieren kaarten.
No production networks were harmed during this posting
Ja, daar heb je gelijk in, maar ik vind het makkelijk om bv een kaartje mee te nemen van een paar steden (of stukken ervan) en met een digitale kaart kun je ook nog sneller zoeken e.d.paella schreef op 01 september 2002 @ 18:23:
Ik heb het even geprobeerd om te kijken of het wat is. Maar ik vind het handiger om een papieren kaart te hebben dan zo'n palm. Kijk, als je kan combineren met een GPS, dan zit er duidelijk meerwaarde aan. De detailering op een palm is niet zo groot (ik bedoel de resolutie, niet de kaarten zelf), en voor zover ik weet is er geen HiRes versie van (als die er is, scheelt dat al weer een hoop).
Plus dat een Palm cooler staat dan zo'n toeristisch analoog stuk uhm hoe heet dat ook alweer, uh ohja, papier
update: hey, kost ie trouwens maar 49 euro? ik dacht dat ie iets van 100 was?
btw, je hebt het even geprobeerd? De hele versie?paella schreef op 01 september 2002 @ 18:23:
Ik heb het even geprobeerd om te kijken of het wat is. Maar ik vind het handiger om een papieren kaart te hebben dan zo'n palm. Kijk, als je kan combineren met een GPS, dan zit er duidelijk meerwaarde aan. De detailering op een palm is niet zo groot (ik bedoel de resolutie, niet de kaarten zelf), en voor zover ik weet is er geen HiRes versie van (als die er is, scheelt dat al weer een hoop).
Daarnaast vind ik, zelfs op mijn 66MHz Clie, de schermopbouw vrij traag, vooral bij de wat grotere detaillering.
No production networks were harmed during this posting
[ps] Onne, zou jij me eens kunnen mailen (de emails in de profiles doen het ff niet?) ik heb er wat vraagjes over namelijk
[ Voor 0% gewijzigd door BaRF op 03-09-2002 23:16 . Reden: request toegevoegd ]
Ik ben het met je eens. Op mijn ClieT665 gaat ie ook niet zo soepel, maar ik vind het wel grappig.paella schreef op 02 september 2002 @ 13:51:
[eerste reactie maar verwijderd, nu totaal anders]
Daarnaast vind ik, zelfs op mijn 66MHz Clie, de schermopbouw vrij traag, vooral bij de wat grotere detaillering.
Een keer op de heen weg en een keer terug had ik niet opgelet en verkeerde afslag genomen. Berekende binnen paar seconde nieuwe route voor mij.
Op terugweg was een stuk snelweg afgesloten, dus gewoon express verkeerde afslag genomen. Alternatieve route gekregen (maar probeerde me wel een keer te laten keren waar het niet mag)
De Palm lijkt me niet zo handig om als nav-systeem te gebruiken. 1. te weinig geheugen. 2. kost toch vrij veel cpu-kracht om snel een route te (her)berekenen. 3. heeft het wel GPS-aansluiting dan???
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Nou, om eerlijk te zijn is het in de eerste instantie ook niet bedoeld om te gebruiken in combi met een GPS systeemathlonkmf schreef op 05 september 2002 @ 10:09:
Ik gebruik TomTom Navigator op m'n Ipaq 3850 in combinatie met een Haicom GPS-muis. En het had afgelopen weekend de vuurproef doorstaan. Was namelijk naar belgie gereden.
Een keer op de heen weg en een keer terug had ik niet opgelet en verkeerde afslag genomen. Berekende binnen paar seconde nieuwe route voor mij.
Op terugweg was een stuk snelweg afgesloten, dus gewoon express verkeerde afslag genomen. Alternatieve route gekregen (maar probeerde me wel een keer te laten keren waar het niet mag)
De Palm lijkt me niet zo handig om als nav-systeem te gebruiken. 1. te weinig geheugen. 2. kost toch vrij veel cpu-kracht om snel een route te (her)berekenen. 3. heeft het wel GPS-aansluiting dan???
Daarnaast is het gewoon makkelijk om in zon kaartje een straat + nummer te zoeken
Trouwens, wel goed dat je zag dat je niet mocht keren waar je proggie zei dat het wel mocht, tijdje geleden nog dat leuke berichtje gelezen dat een vent op commando van zn auto-navigatie systeem een roltrap van een warenhuis op reed...
(-nevermind
[ Voor 0% gewijzigd door BaRF op 05-09-2002 22:25 . Reden: hehe ]