Yep gewoon unzippen in je Baseq3 directory, werkt dacht ik alleen met de 1.17 pointrelease. Wordt automatisch geladen wanneer je het spel opstart.
Have fun
Have fun
Die-hard Brexiteer
wat zijn het, die boost dll's en waar zijn ze te vinden?
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 19:41 schreef biobak het volgende:
wat zijn het, die boost dll's en waar zijn ze te vinden? :)[/quote]Kale files. MOD's werken dan niet meer. Alle overbodige code is er uit gesloopt.
wat zijn het, die boost dll's en waar zijn ze te vinden? :)[/quote]Kale files. MOD's werken dan niet meer. Alle overbodige code is er uit gesloopt.
ik haal er helemaal geen snelheidswinst mee...ligt dat aan mijn (langzame) systeem?
Celeron 400@450
128 Mb RAM
Diamond Viper V550 (TNT1)
1024x768x16 high quality... gewoon 23,3 fps.... point release 1.17 en ook oudere...
Celeron 400@450
128 Mb RAM
Diamond Viper V550 (TNT1)
1024x768x16 high quality... gewoon 23,3 fps.... point release 1.17 en ook oudere...
Ik heb er zelf ook niet zo heel veel aan, ik ga van 140 fps naar 150 fps maar zodra ik een uurtje of wat gespeelt heb en ik doe exit game of leave arena loopt ie veelal hartstikke vast zodat ik hem opnieuw kan opstarten 
Moet je wat mazzel mee hebben.
Moet je wat mazzel mee hebben.
Die-hard Brexiteer
Pagina: 1