Toon posts:

gf2 dualhead + pctv = pctv wil niet op 2de beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zo als de title al zegt en nu even duidelijker zo dat iedereen het snapt

ik heb dus een Gforce 2 DUALHEAD en een Miro PCTV kaartje,

nou wil ik dus dat beeld van die tv kaart op het 2de scherm hebben.

slepen wil niet :( zit op 1 of andere manier gelockt aan het eerste scherm.

k heb detinator 31.82 ofzo van nvidia.com want met de 40.41 was nview spoorloos :(
en voor me tv kaart heb ik ook de nieuwste software + drivers

iemand die mij kan helpen ?

k hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben.

andere programmas zo als me browser irc winamp ed willen wel..

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

Alleen op je primary scherm kan je de PCTV laten draaien; dit in verband met de overlay modus van je videokaart. Bovendien is het in de originele PCTV software onmogelijk gemaakt om naar een andere monitor te slepen; Dscaler en BorgTV kunnen dat wel en zijn sowieso beter (mooier en instelbaarder bedoel ik) dan de gare (en buggy!) software die Miro/pinnacle meelevert.

Verwijderd

Topicstarter
Thomix schreef op 31 augustus 2002 @ 15:57:
Alleen op je primary scherm kan je de PCTV laten draaien; dit in verband met de overlay modus van je videokaart. Bovendien is het in de originele PCTV software onmogelijk gemaakt om naar een andere monitor te slepen; Dscaler en BorgTV kunnen dat wel en zijn sowieso beter (mooier en instelbaarder bedoel ik) dan de gare (en buggy!) software die Miro/pinnacle meelevert.
Dscaler werkt niet fijn met mun tv kaart :( vind nooit eens de zenders
en bord tv ken ik niet...
maar mijn 2 monitoren worden aangestuurt door 1 en de zelfde video kaart :? dan heb je toch exact gelijke overlay :?

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij mij is het ook nooit gelukt met de vfw drivers van mn kaart. Met de WDM versie echter lukt dit wel. Deze driver ondersteunt ook iets tegen interlacing, waardoor alles er een stuk beter uitziet.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat nou als je in de display properties, het 2e scherm als primary instelt ??

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

Dannyke > dr is pas een nieuwe versie van Dscaler uitgekomen; ik kon via autoscan over mijn PCTV Rave in 1x vrijwel alle zenders vinden en anders moet je de frequenties ff opzoeken in het mozaiekkanaal en inkloppen in Dscaler. Het beeld is iig een stuk mooier ivm goede deinterlacing dus lijkt mij zeker de moeite van het proberen waard.
Wat betreft het idee van twee monitoren op 1 videokaart: je Gforce faked een tweede videokaart, dus voor windows zijn het wel degelijk 2 verschillende schermen (prim en secundair)

Verwijderd

Topicstarter
Thomix schreef op 31 augustus 2002 @ 16:08:
Dannyke > dr is pas een nieuwe versie van Dscaler uitgekomen; ik kon via autoscan over mijn PCTV Rave in 1x vrijwel alle zenders vinden en anders moet je de frequenties ff opzoeken in het mozaiekkanaal en inkloppen in Dscaler. Het beeld is iig een stuk mooier ivm goede deinterlacing dus lijkt mij zeker de moeite van het proberen waard.
Wat betreft het idee van twee monitoren op 1 videokaart: je Gforce faked een tweede videokaart, dus voor windows zijn het wel degelijk 2 verschillende schermen (prim en secundair)
ah k ga die dscaler nog is proberen.

ja klopt dat die hem faked. maar de instellingen zijn toch identiek dan ?

over dscaler welke freqentie zooi moet ik kiezen ? k vind namelijk nog niks ;(
Pagina: 1