Ik heb al ongeveer 2 jaar een yepp e-32, en ben er zeer tevreden van, wel wat kleine opslagruimte
, maar ja. Alleen,.... dat ding vreet batterijen, van die AAA modellen en die krengen kosten handen geld
Nu had ik (vorig jaar ofzo) oplaadbare AAA batterijen gekocht, maar die hebben mijn yepp stuk gemaakt, hij gaf nadien steeds "check battery", ook met andere nieuwe batterijen. Gelukkig viel dit onder de garantie en kreeg ik een nieuw toestel. Weet iemand of het mogelijk is om oplaadbare batterijen in die yepp te steken? Die oplaadbare batterijen die ik heb zijn wel maar van 550 mAh en zijn van Philips. Ligt die capaciteit misschien gewoon te laag? Ik durf nu niet veel meer te proberen, want mijn garantieperiode is voorbij...
heeft niemand de yepp met oplaadbare batterijen? En nog een vraagje: is het nu mogelijk om hem te tweaken zodat hij wma aankan?
Verwijderd
Ik denk dat je 2 verschillende batterijen erin hebt gedaan. Of het kwam gewoon door dat de Yepp gevallen was of gewoon een productiefout. Want ik heb nog nooit gehoord van een portable audio speler die stuk gaat nadat je er oplaadbare batterijen in doet.
Verder moet je wel oppassen dat de batterijen niet te oud zijn en niet gaan lekken in de Yepp, want dan kan hij wel stuk gaan, maar dan geeft hij een andere fout denk.
En als je WMA op je Yepp wil kunnen afspelen, dan moet je ff op de site van de fabrikant kijken en checken of er nieuwe firmware is die dat mogelijk maakt.
Verder moet je wel oppassen dat de batterijen niet te oud zijn en niet gaan lekken in de Yepp, want dan kan hij wel stuk gaan, maar dan geeft hij een andere fout denk.
En als je WMA op je Yepp wil kunnen afspelen, dan moet je ff op de site van de fabrikant kijken en checken of er nieuwe firmware is die dat mogelijk maakt.
beide batterijen zaten samen in een verpakking en waren nieuw gekocht... kzal is proberen met andere oplaadbare batterijen (hopelijk blijft ie werken)
Probeer dat GPpowerbanks met een 700mAh lading.Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 20:06:
beide batterijen zaten samen in een verpakking en waren nieuw gekocht... kzal is proberen met andere oplaadbare batterijen (hopelijk blijft ie werken)
Dit zou in ieder geval het stroom sterkte probleem moeten oplossen (mocht dat het zijn
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
heb hier een yepp-e64 met 32mb smartmedia, nn die heb ik ook op 2 Philips 550mAH batterijen. heb 2 paar 1 in de lader, in in me yepp nn werkt al zo lang als ik hem heb (bijna 2 jaar gok ik) perfect
ik heb ook een yepp, en zo'n ding vreet gewoon batterijen. dat ie ze of zichzelf kapotmaakt, heb ik nog geen last van gehad...
550 mah is goed voor AAA's. het maximum is geloof ik 800, dus dat zit wel goed
550 mah is goed voor AAA's. het maximum is geloof ik 800, dus dat zit wel goed
Verwijderd
precies wat klaasbram zei: Neem de GPPowerbanks. Die dingen gaan echt lang mee voor een normaal formaat batterijen. Ik heb 4 penlites in mijn digicam en die draait 3-4 dagen intensief gebruik op 1 batterij lading( en zo'n ding vreet batterijen)
Pagina: 1