SandeR schreef op 31 augustus 2002 @ 19:07:
Dat je jezelf deze vraag nog stelt na een jaar OMG
Alsof je pc er uberhaupt beter/sneller van zou worden.
Je hebben je niet bedrogen IMO , alsof ze op de nota alles uigebreid moeten gaan specificeren, van elk onderdeel.
Wel als het verschil uitmaakt. Om met de auto-vergelijking verder te gaan, dit is niet iets als een ander kleur, maar dat je Golfje ipv een 2.0L motor maar met 1.8L geleverd is. Daar zou ik pissig om zijn (niet dat ik een auto heb/kan betalen

)
Op de bon staan 6380, dat model heb je toch ook, dus niet zeuren

Nee, dat heeft hij niet. 6380 en 6380LE zijn verschillende producten met verschillende specs.
Je weet nu dus waar je voortaan op moet letten.
Ik zie het dus niet als een fout en of oplichting van winkel.
Zeker niet.
Oplichting is sterk gesproken, maar als de winkel aangeeft mobo A te leveren en dat zwart op wit stelt in hun bon, en jij thuis de el-cheapo C-versie aantreft, heb je wel degelijk een verhaal om te halen.
Misschien had je duidelijker moeten aangeven wat je wou etc.
Alsof je nu nog weet dat de prijs te hoog was.. Weet je uberhaupt het prijsverschil nog tussen de 2 borden toen ?
Die prijs is irrelevant. Je hebt voor een 6380 NIET-LE betaald. Geld terug is dan ook niet een zinnig verzoek. Wel is het zinnig om te verzoeken de LE in een non-LE omgeruild te krijgen of als dat niet meer mogelijk is, om een andere passende compensatie te verzoeken.
Dit heeft geen donder met garantie te maken, garantie is puur het termijn waarbinnen als een product kapot gaat de bewijslast bij de winkelier/fabrikant zit om aan te tonen dat het niet hun schuld was. Hier is niets kapot, het gaat om een onjuiste levering, en die verjaart zeker niet na een jaar.
Oh, en de garantie-neukers zouden ook mogen weten dat MSI standaard
2 jaar geeft op hun mobo's, dus is dat al helemaal geen punt.
Nee, hier is het duidelijk- jij hebt zwart op wit dat jij voor een bepaald product betaald hebt en je bent er nu achter gekomen dat een aantoonbaar inferieure product geleverd is. Dat is reden zat om te klagen
* dion_b vermoedt overigens dat dit gewoon laksheid van het bedrijf is om geen LE op hun bon te schrijven- maar dat maakt geen zak uit, het gaat om wat er staat, niet wat ze bedoelden