Toon posts:

sony 32x fikker voor 55 euros

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via een vriend van m'n broer aan een sony ide brander komen, 32x10x40. Het is in oem verpakking, hij is wel nieuw. Als ik er 10 koop dan krijg ik ze voor 50 euro per stuk. Ik geloof dat de leverancier een hele container vol heeft >:) . Volgens mij is het geen zuivere koffie, maar ze waren wel onbeschadigd, dus niet van de vrachtwagen gevallen. Maar dat maakt niet zo veel uit, is de brander zelf een beetje goed, ik heb wel gesearcht, maar van sony branders zie ik niet veel. Ik zie in de pricewatch het zelfde model voor 100 euro ongeveer aangeboden word, dus eigelijk een koopje. Doen :? :)

Verwijderd

Ik heb pas een nieuwe lite on brander gekocht ook 32x10x40 voor 53 euro en deze brandt als een tierelier(gewoon bij de pricewatch opgezocht dus niet van de vrachtwagen gevallen)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Sony gebruikt naar mijn weten nu ook een Sanyo loopwerk in hun branders. In principe zou je hem dus met een LiteOn kunnen vergelijken. Maar Sony kennende hangt bij hun aan hetzelfde product een hoger prijskaartje.

Dus ik zou voor hetzelfde bedrag een LiteON kopen, maar dan legaal en met garantie.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 16:26
ik heb hier de zelfde fikker maar dan legaal
Ik heb hem vanmijn ouders gehad omdat mijn oude ermee opgehouden is

En het binnen werk is idd het zelfde als van Lite-On branders