hallo ik heb een vraagje, is het mogelijk een mp3 volledig te editten zodat al die text die de encoder of wie dan ook heeft ingevuld je teniet kan doen, staat wel zo netjes bij de details enzo.. en is het mogelijk een .mp3 bestand een hogere kwaliteit te geven? ik ben helemaal niet 'into' zulk soort dingen, ja ik heb gezocht
Daar zijn zat progjes voor te vinden. Een van de populairste is tag&rename. Zoek anders ff op download.com op "mp3 tag" of iets dergelijks hiervoor.VeldKoe schreef op 31 augustus 2002 @ 15:08:
hallo ik heb een vraagje, is het mogelijk een mp3 volledig te editten zodat al die text die de encoder of wie dan ook heeft ingevuld je teniet kan doen, staat wel zo netjes bij de details enzo.. en is het mogelijk een .mp3 bestand een hogere kwaliteit te geven? ik ben helemaal niet 'into' zulk soort dingen, ja ik heb gezocht
En het is niet mogelijk een mp3 een hogere kwaliteit te geven. Wat er niet in zit kan je er ook niet in stoppen. Het hele principe van mp3 is om er "minder belangrijke" tonen uit te halen zodat de bestandsgrootte verkleind wordt.
ja bedankt sorry ik wist er niks vanaf, je moet ergens beginnen hé
Kleine correctie : Wat er niet in zit kan je er ook niet uithalen. Natuurlijk kan je het er wel bijstoppen, maar dan moet je het eerst hebben
Mother, will they like this song?