We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Met die brede printeraansluiting...
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Wat zijn de features en alles?
Wat zijn alternatieven??
Ik wil wat weten over SCSI gewoon
ff uitchecken..
De "old master" onder deze is de goeie ouwe Adaptec (wie anders) AHA-1542-reeks, waarvan er zelfs vandaag nog eentje op een 2ehands-website werd waargenomen. Ze bestaan in een hoop variaties, AHA-1542A en AHA-1542B moet je vermijden, die zijn te oud, de AHA-1542C is goed, en de AHA-1542CP heeft de mogelijkheid tot Plug&Play, als je dat leuk vindt (huiver).
Verder hebben op zich de connectoren niet direct veel te doen met SCSI-I, -II, -III enz, die aanduidingen slaan op de verschillende commando-sets die het SCSI-protocol omvatten, en omdat voor het onderhandelen over hogere snelheden ook de commando's moesten worden aangepast, is daar wel een relatie tussen.
Maar er wordt in de praktijk vaak wel een labeltje aan zo'n connector gehangen, hoe fout dat ook is :
SCSI-I : 50-pins uitvoering van de Centronics printer-connector
SCSI-II : 50-pins high-density connector
SCSI-III : 68-pins high-density connector, voor wide-SCSI (maar onder SCSI-II was ook al wide-SCSI met dezelfde connector mogelijk).
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
.
Thnxz voor alle uitleg :
Nu alleen: Welke zal ik kopen??
Zouden jullie 2 voor ISA en 2 voor PCI kunnen voorstellen?? Natuurlijk in de studenten prijzencatagorie