mediamarkt amsterdam opening soon...

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 18:02
ja ja ik weet het dit klinkt als een plug...

maar goed..
a.s. vrijdag 25 oktober om 08.00 uur.

Al naar binnen gegluurd.. belachelijk grote bruin/wit/compu-goed toko

Verwijderd

Waar in Amsterdam ???

Verwijderd

he das toch die goedkope compy super waar ze ook van allemaal andere shit hebben.! wow wil ik ook wel eens gaan checken waar waar

• Erikdevries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04 21:04
Deze Mediamarkt staat strak naast de A'dam Arena, dus aan de Arenaboulevard.

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 02:03
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>vrijdag 25 oktober om 08.00 uur.[/quote]Maandag 23 oktober ben ik jarig. Dus Woensdag 25 oktober op Vrijdag 27 oktober? :+

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 08:30

vanDaal

-ismeereentje

Hier in Rotterdam is er al een tijdje één. Ik kan je verzekeren dat je daar best wel heel wat uurtjes zoet kunt zijn.

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:54
Amsterdam, waar ligt dat?

S.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 00:12 schreef spacecom het volgende:
Amsterdam, waar ligt dat?

S.[/quote]Houden zo! Touristen hebben we zo ook al zat ;)

Verwijderd

IK werk bij mediamarkt amsterdam op de afdeling HI-FI JOngens!! ik geef jullie een een geheime tip: Kom op de eerste dag op z'n vroegst!!!!!!! wanr er zijn bepaalde aanbiedingen waar ik erg van geschrokken ben: zoals een gratis motorola V-serie met een ben abbo (de goedkope), En we hebben speakers dat wil je niet weten kom kijken het is de moeite waard...............

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 00:08 schreef vanDaal het volgende:
Hier in Rotterdam is er al een tijdje één. Ik kan je verzekeren dat je daar best wel heel wat uurtjes zoet kunt zijn.[/quote]Er zijn er 2 :)))
maaruh vrijdag 25 oct ?!? welke dag is het nu ???? ik kijk wel ff op de site van hun :)

Verwijderd

Is het echt zo groot?
En zijn er hier mensen met goede ervaringen?
Ik wil er wel heen gaan alleen dan moet ik vanauit Utreg met de trein komen, ik wil dan niet voor niks reisen ;)

• MankE NeliZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 06:49

MankE NeliZ

Geen matches

yep hij is echt zo goed. CDs tot 40% cheaper dan de Free Record Shop, en alle denkbare hardware tegen soms (niet altijd) bizar lage prijzen.

en ze zijn G R O O T :)

In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!

Verwijderd

Jah, elk tussenuur dat ik van men studie heb breng ik daarzo door :))) ze hebben er heel veel.... en alles is meestal goedkoper dan in alle andere iwnkels (groot inkopen) je kan er echt Verdwalen.... echt beeter dat er weer een filiaal opent (vorige keer hat ik een 17 Inch beeldscherm voor 330.- gekocht en een cdbrander HEel goedkoop....) echt heen gaan dus... weet iemand of die aanbiedingen ook in de andere filialen gelden ??? vorige keer wel.. en toen heb ik er flink gebruik van gemaakt :)))

Verwijderd

Zit er ook een stand alone dvd speler met verschrikkelijke openingskorting bij.

Verwijderd

Hebben ze daar ook 98% NoNo's in dienst??
In RottjeKnor wel namelijk.

Als je dus iets gaat kopen, informaar dan eerst bij een gerenomeerd station, daarna ren je pas naar de MegaDoos en koop je het daar, want die prijzen schelen bij 90% van de artikels ontzettens.

TIP:
Pas op! Verwijderingsbijdrage NIET inbegrepen

Verwijderd

in Amsterdam gaatie dus WOENSDAG open

Iemand enig idee hoe laat ? ik wil wel bij de opening zijn :)

Tweaker meeting daar houden ? :P

Verwijderd

Iemand enig idee hoe laat ?

Verwijderd

Rotterdam heeft er 2 (eentje in het centrum en eentje bij Alexandrium)

Amsterdam opent op 25 oktober

Leeuwarden opent op 16 november.

Meer info (+ actuele aanbiedingen) op
http://www.mediamarkt.nl/
Pagina: 1