[PHP]Mijn creatie: real-time daily stats met namen

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 22:23
Ik heb een PHP script in elkaar gedraait die real-time de daily stats laat zien, met de mogelijkheid om een naam aan een IP range te hangen. Later zal ik zorgen dat je ook gewoon IP's d'raan kan hangen.

Je kannem downen op: www.artifix.net/stats.zip

Werkende versie te zien op: www.artifix.net/stats.php3

Even de instructies volgen die in de stats.php staan, op je server zetten, en als het goed is, doet hij het dan...

Dit is wel versie 0.001 Build 001, dus als er problemen zijn, reply dan even, of mail/ICQ me

Have fun :)

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 11:08
leuk, en het voordeel boven de ppstats die zon beetje elk subteam gebruikt is....?

• d33n
  • Laatst online: 30-04 15:52
ik zou het proberen overzichtelijker maken.

dusss....alles in tabels zetten voor de volgende versie.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Er moet nog aardig wat gebeuren... :) Ik wil grafiekjes... langdurig bijhouden wat er gebeurt is... Al die extra info van ppstats is nou juist geweldig !

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Terranca
Ik zeg ook niet dat het een vervanging van ppstats is (komt mischien wel later als ik tijd kan vinden), maar dit scriptje zorgt wel dat mensen die flushen DIRECT kunnen kijken of hij blokjes goed zijn aangekomen. Het is dus real-time... en daar gaat het even om :)

Ik hoop dat jullie nog meer van de vorderingen horen (hoop het wel), en over een tijdje de real-time stats kunnen verwachten met alle features die ppstats ook heeft..

• Dutchman!
  • Laatst online: 16:42
* Dutchman! klikt op de voorbeeld link:

Parse error: parse error, expecting `T_VARIABLE' or `'$'' in c:\program files\apache group\apache\htdocs\stats.php3 on line 71

We spend our years as a tale that is told

• Terranca
Ja kweet, ik was even bezig met een paar experimenten: niet gelukt, morgen maar even een draadje in het Prog. forum zetten.

Nu is alles overgens wel weer normaal. Alleen is er vandaag nog niet geflusht en dus ook niets te zien ;)

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Fatal error: Failed opening required 'dns.rc5' (include_path='./') in c:\program files\apache group\apache\htdocs\stats.php3 on line 4

:(

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Terranca
Dat is als het goed is ook opgelost, ik was net even de nieuwe versie aan het uppen, die ik later ook ff zal inzippen. Met deze versie staat alles in tables en de namen staan in dns.rc5 ook kan je 1 IP aan een naam hangen, of 10.0.*.* ranges...

Verwijderd

Yep nu werkt ie
Keep up the good work!!!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik gebruik een andere voor ons subteam ZGkK

kijk maar op http://elect.yi.org/zgkk/ voor onze stats die op RC5 monitor draait ..

(te downloaden op: http://www.exxl.de/rc5e/index.htm ,extreem handig voor subteams die toch voor hun leden stats willen houden)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Terranca
Elect -> Dies toch ook niet real-time? En bovendien issie Duits ;)

• d33n
  • Laatst online: 30-04 15:52
geef de actergrond van de table per rij een andere kleur, dus net zoals bij got.

bijv. 2 grijstinten.
dan wordt ie nog overzichtelijker.

kan heel makkelijk met php, ik weet alleen niet zo snel hoe, dan moet ik ff in mn boek kijken. :)

• Terranca
Ja das heel makkelijk, zal ik even proberen (of het overzichtelijker is dan)

code is trouwens if($var_van_loop%2){andere bg}

[update]
zoiets?

• Terranca
Nieuwe versie (0.007) is nu te downen op de bovenstaande link... Nu dus ook een keyrate, tabellen, enz.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hmm, nou gaan ze werken met de keyrate ... word interesant :)

nu nog ff hoeveel blokjes ze totaal hebben en hoeveel dat ze die dag hebben gedaan ...

en dan als het kan verdeelt over 2 schermenen (of totday en total) onder elkaar ..

dan wil ik wel eens overwegen om over te stappen ...

(ps, wat voor webserver gebruik jij voor die php3?)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Terranca
Apache (nieuwste versie, welke dat dan ook mag zijn)

Ik denk eraan om aan het einde van de dag (02.00) een php-scriptje te laten draaien, de de resultaten van die dag in een 'totaal' database zet. Waardoor het idd mogelijk wordt om waarschijnlijk alle features van ppstats over te nemen.

En als ik dan nog tijd over heb kan ik ook nog kijken of ik een 'light' versie kan maken, die alles in een bestandje bewaard.

• Terranca
Versie 0.01 is uit, nu wordt er ook geranked en hij is sneller geworden door een aantal functies die ik nu pas tegen kom :)

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Warning: fopen("C:/pp/Gibbon/pproxyrc520001025.log","r") - No such file or directory in c:\program files\apache group\apache\htdocs\stats.php3 on line 20

No flushes today![/quote]Verder kwammie niet...

• Terranca
Jullie kijken wel allemaal op het goeie moment zeg :)

Dat was namelijk ook zeer tijdelijk..
Pagina: 1