Hallo allemaal, ik heb het progje Multiproxy gedownload, geinstalleerd, geconfigureerd en de list geupdate en gechecked, en hoe dan verder? ik heb al in de browser ingesteld dat ie via proxy 127.0.0.1 moet surfen ingesteld, maar ik krijg telkens een error, er verschijnt ook niets in activity bij Multiproxy, weet iemand wa tik fout doe?
yup, 8080, in de browser in en het progje
Ik raad je aan om GhostSurf te gebruiken. Werkt goed, heb er iig betere ervaringen mee dan met multiproxy. Kijk maar bij Download.com
kzal het proberen, ik hoop dat iemand mijn multiproxy vraag kan beantwoorden
Ja dat moet je zeker proberen :P! Ik zal je multiproxy vraag ff beantwoorden. Het staat goed ingesteld, maar mijn ervaring is dat de hubs die multiproxy gebruikt dood, of tergend langzaam zijn. Dus dat veklaard misschien waarom het niet werkt.LiquidSmoke schreef op 31 augustus 2002 @ 16:21:
kzal het proberen, ik hoop dat iemand mijn multiproxy vraag kan beantwoorden
hij checkt ze allemaal bij het opstarten, en de ping ligt rond de 200? dan klopt het toch? 200 is toch ook weer niet zo langzaam?
Dat vind ik eigenlijk vrij traagLiquidSmoke schreef op 31 augustus 2002 @ 17:59:
hij checkt ze allemaal bij het opstarten, en de ping ligt rond de 200? dan klopt het toch? 200 is toch ook weer niet zo langzaam?
🌞🍃
Pagina: 1