Toon posts:

MP3 Speler gebruiken om Sepcs te Showen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey People,

Ik heb sinds een aantal maanden een Mp3 speler in huis flex ding maar ik dacht hier moet toch wel wat meer mee te doen zijn. Ik wou mijn Mp3 speler gaan gebruiken om wat basic specs te showen.

Het gaat hier om een MP-F50 van het merk MP Man. Ik heb er een USB kabel die data erheen kan versturen alleen ik zou begot niet weten hoe ik dit het beste aan kan pakken. Zijn er programmatjes voor die dit voor elkaar kunnen boksen?

Ik hoop dat iemand een goeie suggestie heeft zodat ik dit geinige maar toch kleine projectje kan voortzetten.

Bijvoorbaad Dank..

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

dus je wil bijv je temps in het display van dat ding laten zien?

onmogelijk

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Er zit standaart 32 Mb dus hij dan toch wel wat kunnen laten zien als i kwat naar dat ding verstuur op 1 of andere manier?

En ik w bijv. temps of gewoon basic specs erop showen.

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 10:31
ik heb ook een mpman F-50, maar de LCD is heel beperkt en de figuurtjes zoals hold enzo zijn er al ingezet die automatisch oplichten enzo. Dus je kunt dat soort dingen niet veranderen.

Verwijderd

fuck foutje mja kijk maar beneden | |
\/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 14:46:
ik weet wel dat er bij mijn mp3 speler 1 mb aan sofware in zit om de mp3 af te spelen als je ooit wil upgraden voor mp4 ofzo dan word dat veranderd bij mijn mp3 speler dus maybe ken je dat veranderen dat ie het dan kan laten zien.

Verwijderd

Topicstarter
Dan gaat het feestje niet door zo te horen... Dan maar wachten op me nieuwe pc die ik wel kan gaan modden.
Pagina: 1