Omdat er nogal wat max-ers rondlopen hoop ik hier een oplossing te vinden. Via de newsgroups etc lukte het nl niet.
Ik was een beetje aan het freubelen met boxmodelling tutorials en wanneer je bv een auto wil modellen kan het makkelijk zijn een bitmap als achtergrond van de viewport te gebruiken.
Maar als ik alt-b (dat was um geloof ik) doe in een viewport dan zit mijn PC meteen compleet vast. Geen foutmelding oid maar gewoon, muis alles. Hij heeft dan een venster gemaakt en het tweede click-knopje ziet er dan wat maf uit (niet lekker opgebouwd) en dan is het dus gebeurd.
Wat ik al geprobeerd heb:
- OpenGL > Direct3D mode
- Herinstall
- Gekeken od het probleem er in 3dmax 4 ook is: ja
- Settings van mijn gfx card veranderd
Misschien is het een bekend probleem.. maar ik kom er nog niet uit.
Wat sys specs:
AMD 2100+
ATI Radeon 8500
1gB Corsair XMS 2700
Voor de oplosser van het probleem.. mijn dank grenst alvast aan hondsdolheid
Ik was een beetje aan het freubelen met boxmodelling tutorials en wanneer je bv een auto wil modellen kan het makkelijk zijn een bitmap als achtergrond van de viewport te gebruiken.
Maar als ik alt-b (dat was um geloof ik) doe in een viewport dan zit mijn PC meteen compleet vast. Geen foutmelding oid maar gewoon, muis alles. Hij heeft dan een venster gemaakt en het tweede click-knopje ziet er dan wat maf uit (niet lekker opgebouwd) en dan is het dus gebeurd.
Wat ik al geprobeerd heb:
- OpenGL > Direct3D mode
- Herinstall
- Gekeken od het probleem er in 3dmax 4 ook is: ja
- Settings van mijn gfx card veranderd
Misschien is het een bekend probleem.. maar ik kom er nog niet uit.
Wat sys specs:
AMD 2100+
ATI Radeon 8500
1gB Corsair XMS 2700
Voor de oplosser van het probleem.. mijn dank grenst alvast aan hondsdolheid