Verwijderd

Topicstarter
Jah hoor, ik heb weer een mobiel en 3x raden?

PLEURT IE IN DE PLOMP!!!!

nou is mijn vraag, is er nog iets aan te doen?

en anders welke mobiel kan ik het beste kopen als ik gigaveel pech heb met mobieltjes?!

bvd.

[edit]

helemaal vergeten te vermelden, het is een nokia 3410

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:27

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

uit zetten en paar daagjes rustig en ongeforceerd laten drogen. Dan nogmaals proberen.

En andere mobiel? 5210 lijkt me voor jou een wijze keus :+

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Zijn al aardig wat topics over geweest, kijk maar bij de search onder "wasmachine" oid.
Wat soms wel werkt is een paar dagen laten drogen en de föhn erop.
Ik heb ook eens een Siemens M35i gehad, was niet kapot te krijgen. Alleen was de batterij na anderhalf jaar kassiewijlen, gaat niet langer dan een dag mee.. :(

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gewoon zo ver mogelijk uit elkaar halen en laten drogen. En dan hopen dat hij geen kortsluiting maakt als je hem aanzet (of al heeft gemaakt)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 10:40

YKW

mobiliteit ten top

Ga alsvolgt te werk:

Schroef je telefoon open (waarschijnlijk heb je een torx schroevendraaier nodig)
Leg alle losse onderdelen (zo veel mogelijk loshalen) op een tafel.
Pak een Fohn en blaas (niet te dichtbij) alles netjes droog.
Laat het ff een paar uur liggen, draai de onderdelen om en fohn dan de andere kant.
Zit er veel vuil op de printplaat? Probeer dan met een wattenstaafje eerst het meeste vuil weg te halen!
Als je geluk hebt doet ie het dan weer! (heb een nokia 3310 in het water laten vallen tijdens het autowassen |:(, maar na deze behandeling deed hij het weer! )

Automatiseren kan je leren!

Verwijderd

ik denk dat jij het beste een postbankfoon kunt nemen beetje extra kit (krijgt hem daarna moeilijk meer open mar beter tegen water) of in iedergeval iets in die richting of idd een 5210 of die grote ericsson die oranje die kun je echt hard gooien en kan niet stuk

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
Let wel op: zet je je telefoon aan VOODAT ie een week GOED heeft gedroogt, heeft ie dus kortsluiting al gemaakt, en issie helemaal kapoet.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:26

Sport_Life

Solvitur ambulando

Koop de Siemens M35 :D, dan maakt het niet uit of je m in t water pleurt :p.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Koop een telefoon die je met een touwtje om je nek kan binden. Dan moet je zelf al in de plomp vallen wil het nog een keer gebeuren ;)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 15:04:
Zijn al aardig wat topics over geweest, kijk maar bij de search onder "wasmachine" oid.
Wat soms wel werkt is een paar dagen laten drogen en de föhn erop.
Ik heb ook eens een Siemens M35i gehad, was niet kapot te krijgen. Alleen was de batterij na anderhalf jaar kassiewijlen, gaat niet langer dan een dag mee.. :(
Hierbij nog even een link:

T68 in de wasmachine

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Naast de leuke verhaaltjes: Mijn Nokia 3310 vertoont echt geen teken van leven meer nadat ie (samen met mij) het zwembad ingedoken was. Ook niet na 2 maandjes drogen :(. Het kan dus heel goed zijn dat door een of andere kortsluiting een circuitje blijvend is beschadigd.

|_____vakje______|

Verwijderd

Mjah drogen en dan kijken of die t weer doet. Is al wat vaker langsgeweest en dit is de enige manier. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.