Assume there are no rules and it's one big free for all
Iemand? please..........
Lees dit eens even:
Voortaan dus even iets meer geduld hebben aub.Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
• EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK.
• Een probleem neerleggen in de verwachting dat je begrepen wordt, en dat je wel eventjes (binnen 10 minuten) een (kant en klare) oplossing hebt.
• Te veel smilies gebruiken (of de 'verkeerde').
• Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
• Je probleem in meerdere subfora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Eén thread is echt genoeg.
There is no magic.
Gewoon het umod file openen zodat hij dan wordt geïnstalleerd. Daar hoef je verder niks aan te doen 
Maarja, als je net windows oid opnieuw hebt geïnstalleerd, zodat die niet weet dat ie umod files met UT moet openen zul je dat zelf even in moeten stellen
Maarja, als je net windows oid opnieuw hebt geïnstalleerd, zodat die niet weet dat ie umod files met UT moet openen zul je dat zelf even in moeten stellen
🌞🍃
Ik moet die demo manager draaiend krijgen voor vanavond omdat ik een war heb. Dus daarom schopte ik het even. Wat zeik jij veel zeg (wannabe MOD).The Will schreef op 31 augustus 2002 @ 17:34:
Lees dit eens even:
[...]
Voortaan dus even iets meer geduld hebben aub.
Dus ik moet zeg maar dat bestand met Tactical Ops openen? Als is dat doe dan krijg ik de volgende errorMaarja, als je net windows oid opnieuw hebt geïnstalleerd, zodat die niet weet dat ie umod files met UT moet openen zul je dat zelf even in moeten stellen
Ran out of virtual memory. en dan zegt ie dat ik wat meer vrije HD ruimte moet maken. wat onmogelijk is omdat ik nog 6 gig vrij heb.
Alpha-sphere schreef op 31 augustus 2002 @ 18:18:
[...]
Ik moet die demo manager draaiend krijgen voor vanavond omdat ik een war heb. Dus daarom schopte ik het even. Wat zeik jij veel zeg (wannabe MOD).
"Door The Will (Lite-Mod SP)"

En probeer je Virtual Memory eens te vergroten, lijkt me dat dat die error wel op lost. Staat in Control Panel > Performance and Maintenance > System > Advanced > Performance (settings) > Advanced > Virtual Memory.
There is no magic.
virtual memory verhoge helpt niet. Ik heb het verhoogd naar 4 gig en het gaat nog steeds niet.
Hmmm..
Als het dan ook zo belangrijk voor je is zal ik gewoon even een reïnstall van UT doen, grote kans dat het dan weer in onde is
Als het dan ook zo belangrijk voor je is zal ik gewoon even een reïnstall van UT doen, grote kans dat het dan weer in onde is
🌞🍃
Het draait op de Unreal engine zoals America's Army dus ik kan UT niet uninstallen omdat ik het niet heb geinstalleerd.
Even kijken of ze het op de clanbase forum weten.
O ja, het ging over TO.Alpha-sphere schreef op 31 augustus 2002 @ 19:31:
Het draait op de Unreal engine zoals America's Army dus ik kan UT niet uninstallen omdat ik het niet heb geinstalleerd.
Het is maar een iedeetje hoor, maar wat dacht je ervan op TO dan opnieuw te installeren?
🌞🍃
Hehe 
De retail versie van TO gebruikt geen umod files meer. Ik vind het zelf ook wel jammer, omdat ik een keybinder prog niet kan installeren.
Je zou kunnen vragen aan je clanmates (die de mod versie gebruiken) om de demo manager te installeren, en dan de files die erbij zijn gekomen in hun directories online te zetten en dat jij ze dan weer in de goeie plek zet.
Anders zie ik niet zo snel zo'n oplossing
De retail versie van TO gebruikt geen umod files meer. Ik vind het zelf ook wel jammer, omdat ik een keybinder prog niet kan installeren.
Je zou kunnen vragen aan je clanmates (die de mod versie gebruiken) om de demo manager te installeren, en dan de files die erbij zijn gekomen in hun directories online te zetten en dat jij ze dan weer in de goeie plek zet.
Anders zie ik niet zo snel zo'n oplossing

offtopic:
Welke clan btw?
Welke clan btw?
Fuck Fuck Fuck. Iedereen in m'n clan heet de retail versie.
Pagina: 1