Toon posts:

tabel goed plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een heel stom probleem vind ik zelf. Ik wil dus ergens op me pagina een tabel laten zien.

Tabel is onzichtbaar maar als ik ergens over hover komt hij dus tevoor schijn. Dat werkt allemaal prima.

Ik plaats hem op de juiste plek met style
style="background-color:white;top:47;left:201;position:absolute;visibility:hidden; border-collapse:collapse"

Nu het probleem als ik dus van resolutie verander wordt de afstand aan de linkerkant van de pagina kleiner want de pagina is gecentreerd. uitkomst dat de tabel niet op precies de zelfde plek komt. Hoe los ik dit op?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Beetje dubbelop?
Verder zou een online voorbeeldje handig zijn, en wat meer informatie over wat je al hebt geprobeerd, en waarom dat niet werkt.
Het is niet echt de bedoeling van W&G dat wij de complete site voor je gaan bouwen en debuggen, daar mag je zelf ook wat meer moeite aan besteden, dus niet bij elk probleem meteen maar een topic openen :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
http://217.125.88.228/test.html

Heb ff voorbeeldje online gegooid. Op 1280x1024 staat het menu bijna recht onder het plaatje... maak je het venster kleiner is dat dus niet meer het geval. Ik heb geen id hoe ik dit goed kan krijgen dat hij er altijd mooi recht onder komt.

Verwijderd

Niet gaan crossposten svp :)

Dit topic is gesloten.