UT- Letters amper leesbaar...

Pagina: 1
Acties:

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Topicstarter
Als ik unreal tournament speel, dan zijn de letter zeer slecht leesbaar, dit was eerst nog niet zon probleem omdat ik gewoon offline tegen wat bots speelde, die toch niet via dat praatdingetje linksboven spraken, maar nu ik online speel, wordt het steeds frustrerender...

Ik heb de nieuwste patch (die dit probleem zou moeten oplossen) geprobeert (ben de link kwijt, hij kwam van ut.epicgames.com geloof ik) maar die helpt ook niet...

Mijn videokaart is een SiS6326 8mb met de nieuwste drivers (ik weet het, geen snelle kaart, maar hij zou ut goed moeten spelen...)

ff een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sverroen/letters.jpg

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Verwijderd

Volgens mij ligt dat aan je videokaart drivers, ik heb dat namelijk ook gehad als het spel starte in 640x480 en bepaalde detonators. Misschien dat je daar eens naar moet kijken!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:05
Kun je het spel niet even overnieuw opstarten in safe mode en dan je resolutie veranderen?
Of het spel overnieuw instaleren misschien?

• BierKoning

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Topicstarter
Hennie-M schreef op 31 augustus 2002 @ 13:30:
Kun je het spel niet even overnieuw opstarten in safe mode en dan je resolutie veranderen?
Of het spel overnieuw instaleren misschien?
Nou dat instaleren heeft geen zin, en als ik in safemode software rendering aanklik zijn de letters wel normaal, maar dan zit ik weer met een heel klein schermpje...

Het zal dus wel aan mijn videokaart liggen, maarja, waaraan dan, drivers nu 2 keer gedownload en steeds hetzelfde probleem :(

• BierKoning

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Topicstarter
Niemand meer?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, het is in ieder geval iets wat door de videokaart/drivers komt lijkt me.
Heb je hem toevallig (te ver?) overgeklokt, dan kan het er ook raar uit gaan zien :)

🌞🍃

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Welke renderer gebruik je eigenlijk voor UT? OpenGL? Direct3D? Of een van de meer exotische renderers die erbij zitten?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
ligt gewoon aan die sis6326. heb hem vroeger ook gehad, en geeft gewoon zulk beeld in d3d :P Tijd voor wat nieuws :)

• BierKoning

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Topicstarter
Un4GiveN schreef op 31 augustus 2002 @ 15:14:
ligt gewoon aan die sis6326. heb hem vroeger ook gehad, en geeft gewoon zulk beeld in d3d :P Tijd voor wat nieuws :)
Roger that, red leader!

Kep maar ff een geforce 2 32mb gekocht :) en ook gelijk 128mb geheugen erbij... :)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:05
mooi gebruik dan de 23.11 drivers!

die zijn echt Supersnel!
http://www.pc-extreme.de/...l?/downloads/index1.shtml hier moet je eventjes voor je OS opzoeken!
Pagina: 1