Toon posts:

dual monitor 3d probleempjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yow

ik heb hier een 2monitor setup met een ati 3d rage en een nvidia geforce 2.. op win98.

nu kocht ik gta 3 laatst en installeerde m, maar meneer windows zei dat er niet genoeg video memory was.. (12 meg). dit klopt wel, want die ati kaart is niet echt een krachtig ding.
punt is dat ik dus 3d software wil starten op mn geforce kaart, of beter gezegd, ik wil mijn geforce kaart als monitor 1 hebben (hij is dus nu monitor 2) .. ik kan m niet andersom installeren, want dan werkt het simpelweg niet, maar misschien isser software voor die dit oplost? anders misschien andere oplossingen?

heb ook al google en div. faq's getjekt maar kon nix vinden..

bedankt, bas

overigens, andere games (Soldat bijvoorbeeld) die ik in kan stellen nemen na setup wel gewoon de juiste kaart/monitor..

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

je kan in je bios instellen welke kaart moet starten (en dus primary wordt); ik neem aan dat je rage pro PCI is, dan moet je de video boot sequence (of een variant daarop, weet niet precies hoe dat heet) op AGP > PCI zetten; dan zou alles netjes moeten werken. Enige nadeel is dat je een ati rage pro kaart NOOIT als secundaire kaart onder win2k/XP aan de praat zal krijgen.