Toon posts:

poort forwarden naar meerdere pc's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb dus winroute als server en 3 clients.
werkt allemaal perfect enzo.

behalve met bepaalde games die toch een poort forward nodig hebben van winroute.

nu is dus het probleem dat er maar 1 client kan werken.

is hier ook wat aan te doen?

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

pc1 ->poort 11111
pc2 ->poort 22222
pc3 ->poort 33333

hopelijk kan je je poorten instellen in het spel, 1 poort naar 3 comps doormappen ik denk ik niet echt mogelijk

You don't need eyes to see, you need vision

Verwijderd

Bij de meeste games is het mogelijk een poort in te stellen. Het is inderdaad niet mogelijk een poort te forwarden naar meerdere hosts. Echter als er NAT gebruikt word is dat toch helemaal niet nodig om poorten te forwarden? Ik draai hier via een NAT router/firewall rustig UT of CS op 2 clients zonder de poorten te hebben geforward.
Als het echt niet kan kan je waarschijnlijk leffe_blond's post gebruiken.

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 16:25:
Bij de meeste games is het mogelijk een poort in te stellen. Het is inderdaad niet mogelijk een poort te forwarden naar meerdere hosts. Echter als er NAT gebruikt word is dat toch helemaal niet nodig om poorten te forwarden? Ik draai hier via een NAT router/firewall rustig UT of CS op 2 clients zonder de poorten te hebben geforward.
Als het echt niet kan kan je waarschijnlijk leffe_blond's post gebruiken.
same here, de enige portmap die ik ooit moetten maken heb was om servers te draaien, ben wel geen reguliere gamer maar we hebben hier nog UT met meer personen gespeeld achter een SMC router, daar is geen poort voor geforward moeten worden.

You don't need eyes to see, you need vision

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:24
Als idd server bent (host) van een game dan moet idd wel poortmappen, maar als je een client bent dan meestal niet.