Ik zei toch dat ik niet MOELIJK wil doen... Ik vinnut ook heel goed dat die knakker dat hier wil doen, dat zie je toch aan hoe druk dit forum is. Maar ik d8 wel dat er direct iemand op zijn tenen getrapt zou zijn want mensen die direct in de verdediging moeten gaan als iemand (opbouwende) kritiek geeft blijf je houdenTerw_Dan schreef op 11 september 2002 @ 22:13:
[...]
Wat doe je moeilijk man??
Ben blij dat Lopez het doet, en je kunt toch niet verwachten dat hij alle hardware precies weet hoeveel waard het is.
als je dat wilt weten ga je toch naar een echte (waar je flink voor moet dokken) en dan weet je het wel.
* TERW_DAN waardeert Lopez zijn inzet zeer, en snapt niet dat mensen er nog steeds om gaan zeiken.
Wat ik alleen wil zeggen is dat ALS ik taxateur wil zijn en ik zeg dat jouw Opel kadett uit 1984 nog 1000 EURO waard is en daarna komt iemand vragen wat zijn T-Ford uit 1928 waard is dan ga ik niet zeggen "wat de gek ervoor geeft"... Volgens mij hoef je niet echt een geleerd en duur betaalde taxateur te zijn om NIET te zeggen "wat de gek ervoor geeft" als iemand vraagt wat de ALLER EERSTE CPU van een van de leidende bedrijven in de CPU-industrie waard zou zijn. Das gewoon een kwestie van EERST kijken wat zo een ding eigeluk IS en dan een oordeel vellen. En niet van alles waar NIET Windows 9x op kan draaien zeggen "wat de gek ervoor geeft"... dan moet je eigeluk zo een forum niet beginnen OF je moet zeggen dat je alleen maar dingen van NA de "486-tijd" wilt/kunt schatten op waarde.
IS dit nu zo een moeilijk verhaal dat nog meer mensen in de verdediging moeten gaan springen?? Ik probeer alleen wat uit te leggen... Als jij je auto gaat inruilen op een nieuwe en degene die er dan verstand van zou moeten hebben zegt dan dat ie je wel 10 EURO van de prijs af doet, omdat ie niet weet wat een Deawoo is bijvoorbeeld, terwijl je auto meer waard is dan ga je toch ook zeuren?? Ik vind het net zo heel erg goed dat die LopeZ dat hiero doet (anders vraag ik em toch niet om dat ding te taxeren?)... Ik snap alleen niet dat alles wat NIET op meelullen met het tweakers-groepje direct als gezeur wordt opgevat (maja, dat merk je aan alle INTEL-AMD topics hier net zo goed).
ij heef spooken: Alien