KDE 3.1.0 Beta 1 installeren naast KDE 3.03?

Pagina: 1
Acties:

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:10

ThaDude

Hang Loose

Topicstarter
Is er ook een mogelijkheid om KDE 3.1.0 beta 1 naast me huidige KDE 3.03 te installeren?

Ik heb zelf nu 3.0.3. draaien op suse 8, als ik deze update naar 3.1.0 dan moet ik wel weer terug kunnen, als er zo'n mogelijkheid bestaat. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe look en feel namelijk, maar ik wil niet heel linux opnieuw moeten installeren als het niet bevalt of niet werkbaar is :+

Ik krijg trouwens wel een foutmelding:
Rob:/home/rob/downloads/KDE310 # rpm -Uvh *.rpm
error: failed dependencies:
libkviewsupport.so.0 is needed by kdegraphics3-3.0.7-0
Rob:/home/rob/downloads/KDE310 # mc

Rob:/home/rob/downloads/KDE310 # rpm -Uvh *.rpm

Heb gezocht in google en schijnen best nog wel wat problemen mee te zijn.
Tweakers die ook dit soort problemen hebben? Tweakers die de beta al hebben draaien en op of aanmerkingen hebben die ze willen delen?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Ik heb de beta al draaiend gehad (ookal werkte sommige programma's er niet op), ik had hem naast kde 3.0.1 geinstalleerd op debian woody, alles werkte gewoon, kde 3.0.1 voerde ik uit via het commando "kde3" en kde 3.1 voerde ik uit via het commando "startkde", heb ze allebei aan het praat gekregen maar ik vind 3.0.1 beter omdat alle QT-based software daar goed op werkt (bijv. ksensors), daarom heb ik KDE 3.1 beta1 weer verwijderd...