Super Mario 4 of 5, china, NES

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Hoi daar!

Ik heb een hele tijd geleden ooit op de NES een game van super mario gehad, (heb mn nes toen laten ombouwen zodat ook buitenlandse illegale spellen erop konden! yeaH!), maar ik weet niet meer welke dat was.

het was af en toe in een bos geloof ik, je was mario, en er was ook iets met Ronald Mc Donald! Je moest allerlei ronald mac donald stars vinden e.d.

De disk waar de game op zat was niet dat vertrouwde donkergrijze plastic, mar heel licht grijs...

tijdens het gamen, was die disk ineens tuk deed het niet meer... (was ongeveer 8 jaar geleden denk ik ahah)

Wie oh wie kent dit spel en weet de originele titel? Ik geloof dat het iets was met super mario 4, of 5...ik weet het niet meer precies! Op het intertnet werkt het zoeken niet lekker hiernaar. kan er inets over vinden.

uh kan deze naar spielerij verplaatst worden? heb per ongeluk de verkeerde gekozen zie ik...

[ Voor 0% gewijzigd door meelmark op 31-08-2002 12:53 . Reden: verwijzing naar spielerij ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Smash Brothers ofzo ?

btw dit hoort thuis in de spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Was toch een spel van Mc Donald, dat heb ik nog op de Gameboy gehad. Bestond ook op de NES.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spel heet volgens mij gewoon ronald mcdonald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

ik heb ook een super mario 4 :) geheel japans.. maar je kan mario dan laten veranderen in een dwergje, in een panda, een balletje en 't is 'n spel waar de physics een grote rol spelen
jammer dat ie niet op PAL is uit gekomen :) betwijfel ook of 't wel een echte mario is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was denk ik M.C. Kids. Moest je in elk level een aantal kaarten vinden. Ik kan mij geen game herinneren met Mario en Ronald McDonald erin, of het moet een of andere illegaal inelkaar gezette game zijn. Meer info over M.C. Kids op http://www.greggman.com/games/mckids.htm

Je had trouwens ook een game met Spot (die rode stip van 7up). Was exact dezelfde game, alleen niet met de M.C. Kids maar met het Spot-poppetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 15:00:
Dat was denk ik M.C. Kids. Moest je in elk level een aantal kaarten vinden. Ik kan mij geen game herinneren met Mario en Ronald McDonald erin, of het moet een of andere illegaal inelkaar gezette game zijn. Meer info over M.C. Kids op http://www.greggman.com/games/mckids.htm

Je had trouwens ook een game met Spot (die rode stip van 7up). Was exact dezelfde game, alleen niet met de M.C. Kids maar met het Spot-poppetje.
ik ben naar de zolder geweest, en die oude bak met NES cartridges gegaan. Daar stond inderdaad op: M.C. Mario. Dat was de naam van de game dus! Nu alleen nog zoeken naar informatie / achtergronden van die game.

Kan iemand me helpen een site te vinden met informatie over deze game?

Waarschijnlijk is hij ontwikkeld o.i.d. in china/japan, er staan in ieder geval op de voorkant van die wazige japanse/chinese tekens.

Het gaat dus om de game "m.c. Mario"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmzzz... M.C. Mario. Het lijkt erop dat je een 'illegale' versie van M.C. Kids in je bezit hebt. Er bestaan ook een boel andere neppe Famicom (N.E.S.) games uit China en Hong Kong waarin een figuur uit een game vervangen door een andere.
Voorbeelden zijn Balloon Mario (Balloon Fight, maar dan met Mario en Luigi), Bomber Mario (Bomber Man, maar dan met Mario) en Dora Bros. (Mario Bros. met Doreamon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
RSP schreef op 31 augustus 2002 @ 14:53:
ik heb ook een super mario 4 :) geheel japans.. maar je kan mario dan laten veranderen in een dwergje, in een panda, een balletje en 't is 'n spel waar de physics een grote rol spelen
jammer dat ie niet op PAL is uit gekomen :) betwijfel ook of 't wel een echte mario is :)
Die heb ik ook op een 13-in-1 illegale cartridge.
Vergeleken met Mario 3 is dat echt een baggerspel, hoewel het wel redelijk origineel is.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Captain Pervert schreef op 02 september 2002 @ 21:25:
[...]

Die heb ik ook op een 13-in-1 illegale cartridge.
Vergeleken met Mario 3 is dat echt een baggerspel, hoewel het wel redelijk origineel is.

Die had ik ook idd... was maar een vaag spel hoor. Zaten paar leuke dingen in die wel leuk waren, maarja in het japans spelen en veel sucky gameplay hebben me weerhouden dat spel leuk te gaan vinden :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
LuNaTiC schreef op 02 september 2002 @ 21:28:

[...]

Die had ik ook idd... was maar een vaag spel hoor. Zaten paar leuke dingen in die wel leuk waren, maarja in het japans spelen en veel sucky gameplay hebben me weerhouden dat spel leuk te gaan vinden :P
offtopic

-> moest wel lachen om je signature van peertje

/offtopic

Pagina: 1