Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Topicstarter
Wie weet waar ze fatsoenlijke hoesjes verkopen voor de 6310i? Dus niet zon flutding, maar een strak sluitend tasje...

En wie heeft er ervaring met de hardcover van Nokia? Dus dat ding dat aan je riem gaat en waar de GSM op de zijkant in ligt.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 30 op 31-08-2002 10:34 . Reden: "Tashe" in topictitle moet natuurlijk "Tasje" zijn :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

kamaraad van me heeft em en is er erg tevreden mee, zit goed om de telefoon heen en is van goed leer gemaakt.
Hij kost alleen wel 50 euro. :(
Hij heeft hem bij de belcompany gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:32
met alle respect: ik heb er een van 2 euro van gsmstunter.nl heb dat ding erom gehad en de riemclip eraf gehaald ..... zit er strak omheen maar het blijft geen gezicht.... ik heb dus besloten gewoon een extra cover te bestellen zodat de beschadigingen weg zijn zodra ik die nieuwe cover erop zet

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Topicstarter
Hmmm... ja... die leren hardcover zie ik staan voor € 42,- damn wat een prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:50
Kan je op een 6310i een nieuwe cover zetten...?

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

leren hoes of hoes van kunstleder (dus zwart met transparant deel vooraan?) die kost me 11 Euro en bij BelCompany gekocht. Sluit goed om en scherm is nog zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:32
die van mij is van nepleer, komt bij www.stuntprijzen.net vandaan en daar heb ik ook geinformeerd naar die cover....... de cover van de 6310i is dezelfde als die van de 6310 en die kun je voor 12 euro 50 kopen aldaar (en vast nog wel goedkoper ergens anders)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
miel schreef op 31 augustus 2002 @ 11:44:
met alle respect: ik heb er een van 2 euro van gsmstunter.nl heb dat ding erom gehad en de riemclip eraf gehaald ..... zit er strak omheen maar het blijft geen gezicht.... ik heb dus besloten gewoon een extra cover te bestellen zodat de beschadigingen weg zijn zodra ik die nieuwe cover erop zet
Ik heb die van gsmplaza (ook 2 euro) (voor 6510). En idd het ziet er nooit uit, maar een paar jaar geleden kocht ik bij winkels als Ritel m'n hoesjes en die zagen er ook nooit uit. En dan kosten ze nog eens een heel stuk duurder..... dus dacht ik bij m'n nieuwe toestel: koop gewoon zo'n flutding.

Het is maar ter bescherming, + past ie mooi in een attache koffer.... (met clip)

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65993

Ik ben ook ernstig op zoek naar een degelijk hoesje voor de 6310i, eentje waar je het toestel gewoon in kan laten zitten en dat toch het display beschermt. Die Krussel hoesjes vind ik flut, die goedkope nepleren hoesjes zien er niet uit, die condom cases vind ik ook waardeloos :'(

Het mooiste hoesje dat ik tot nu toe gehad heb is die van Martin Fields voor de SE P900. Jammergenoeg bestaat er geen hoesje van MF voor de 6310i anders had ik die blindelings gekocht.

Ik heb op de site van belcompany gezocht naar dat dure leren hoesje maar kan 'm niet vinden aangezien de 6310i niet meer in het assortiment zit. Weet iemand waar ik die nog kan krijgen? Misschien heeft belcompany 'm nog wel, zeker als ie compatible is met een andere telefoon.
Pagina: 1